حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روی اعتبارات دولتی «تبریز 2018» نمی‌شود حساب باز کرد

شناسه : 7137 08 اکتبر 2017 - 5:59 238 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اغلب بودجه‌هایی که از طرف دولت برای موضوع «تبریز 2018» پیش‌بینی شده، واقعی نیستند. به گزارش تبریز ما، محمدباقر بهشتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌مطلب اظهار داشت: دولت اعتباراتی را برای حمایت از «تبریز 2018» عنوان کرده‌است؛ […]

روی اعتبارات دولتی «تبریز 2018» نمی‌شود حساب باز کرد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اغلب بودجه‌هایی که از طرف دولت برای موضوع «تبریز 2018» پیش‌بینی شده، واقعی نیستند.

به گزارش تبریز ما، محمدباقر بهشتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌مطلب اظهار داشت: دولت اعتباراتی را برای حمایت از «تبریز 2018» عنوان کرده‌است؛ از جمله این‌که «حدود 700 میلیارد تومان از طرف دولت در اختیار شهرداری تبریز و عوامل اجرایی تبریز 2018 قرار بگیرد» یا این‌که «دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بخشی از اعتبارات خود را صرف تبریز 2018 کنند» این قبیل اعتبارات، قطعی نیست و نمی‌شود روی این‌گونه حمایت‌ها حساب رفت.

وی اضافه کرد: شهرداری در این خصوص با محدودیت‌هایی مواجه است؛ پروژه‌ مهمی مانند مقبره‌الشعرا که از اولویت‌های گردشگری تبریز 2018 است، با محدودیت مالی مواجه است و لازم است اعتبارات قطعی برای آن در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: برای تامین اعتبارات لازم، باید از طریق ردیف‌های قطعی و مشخصی که در اختیار دولت است، تا تحقق واعی آن‌ها اقدام کرد.

بهشتی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر تاکید کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.