حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمایشگاه خیریه نقاشی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز بکار کرد

شناسه : 6456 19 سپتامبر 2017 - 7:31 232 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نمایشگاه نقاشی، شعر و خوشنویسی به نفع کودکان مبتلا به سرطان در فرهنگسرای رضوان با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ و جمعیت خیریه قلبهای سبز آغاز بکار کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، نمایشگاه خیریه نقاشی، شعر و خوشنویسی به نفع […]

نمایشگاه خیریه نقاشی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز بکار کرد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: نمایشگاه نقاشی، شعر و خوشنویسی به نفع کودکان مبتلا به سرطان در فرهنگسرای رضوان با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ و جمعیت خیریه قلبهای سبز آغاز بکار کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، نمایشگاه خیریه نقاشی، شعر و خوشنویسی به نفع کودکان سرطانی در فرهنگسرای بزرگ رضوان با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز برگزار شد.
این نمایشگاه به منظور حمایت مادی و معنوی از کودکان مبتلا به سرطان و لزوم فرهنگسازی در امور خیریه و آموزش مفاهیم انسان دوستانه به نسل آینده برپا شده است .
فیروزیان، شهردار منطقه ۶ تبریز، در آئین افتتاح این نمایش با ابراز همدردی با والدین وخانواده های این کودکان گفت: این نمایشگاه به منظور فروش تابلوهای نقاشی به نفع کودکان مبتلا به سرطان و جلب حمایت عموم شهروندان از این عزیزان برپا شده است.
فیروزیان با آرزوی سلامتی برای کودکان مبتلا به سرطان، اظهار امیدواری کرد: شهروندان نوع‌دست تبریزی با حضور گرم و پرشور خود موجبات دلگرمی و تسکین این کودکان را فراهم کنند.
گفتنی است، نمایشگاه نقاشی، شعر و خوشنویسی به نفع کودکان سرطانی از ۲۵ الی ۲۸ شهریور همه روزه از ساعت ۱۶الی۲۰ در پارک رضوان شهرک امام برای بازدید عموم دایر است.

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.