حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

زمینه سازی برای جذب سرمایه گذار باید اولویت اول باشد/ ضرورت باز شدن فضا برای سرمایه گذاری در شهر

شناسه : 7156 08 اکتبر 2017 - 6:46 264 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس شوری اسلامی شهر تبریز بر ضرورت بازد شدن فضا برای سرمایه گذاری در شهر تبریزتاکید کرد. به گزارش تبریز ما، شکور اکبر نژاد در جلسه امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: اولویت اول ما برای توسعه تبریز جذب سرمایه گذار است و زمینه سازی برای سرمایه گذاری در شهر […]

زمینه سازی برای جذب سرمایه گذار باید اولویت اول باشد/ ضرورت باز شدن فضا برای سرمایه گذاری در شهر
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس شوری اسلامی شهر تبریز بر ضرورت بازد شدن فضا برای سرمایه گذاری در شهر تبریزتاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبر نژاد در جلسه امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: اولویت اول ما برای توسعه تبریز جذب سرمایه گذار است و زمینه سازی برای سرمایه گذاری در شهر و جذب سرمایه گذار همواره باید مورد توجه ویژه باشد.

شکور اکبر نژاد در ادامه سخنانش با اشاره ضرورت توجه ویژه به مسائل فرهنگی گفت: ما در بسیاری از حوزه ها توجهی به مسائل فرهنگی نداریم و اگر امروز وضعیت برخی از سرویس های بهداشتی در سطح شهر نامناسب است این مسئله ربطی به پول و بی پولی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در خصوص مسائل مختلف اظهار داشت: رسانه های مختلف، باید تلاش نمایند در زمینه فرهنگ سازی و سوق دادن شهروندان به رعایت مسائل فرهنگی سوق دهند باید در فضای مجازی و رسانه ها به جای تخریب همدیگر به اصلاح ایرادات و رفع مسائل و مشکلات توجه نماییم.

گفتنی است در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در خصوص رویداد تبریز2018 گزارشی را به شورای اسلامی شهر تبریز ارائه داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.