حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح «صبح و ورزش» به 50 ایستگاه تندرستی در تبریز افزایش می یابد

شناسه : 12171 08 مارس 2018 - 7:07 311 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: تعداد ایستگاه های تندرستی در طرح ورزش صبحگاهی با عنوان “صبح و ورزش” طی هفته های آینده افزایش خواهد یافت. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، علیرضا رحیمی  با اشاره به آغاز طرح ورزش صبحگاهی “صبح و ورزش” در پارک های تبریز […]

طرح «صبح و ورزش» به 50 ایستگاه تندرستی در تبریز افزایش می یابد
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: تعداد ایستگاه های تندرستی در طرح ورزش صبحگاهی با عنوان “صبح و ورزش” طی هفته های آینده افزایش خواهد یافت.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، علیرضا رحیمی  با اشاره به آغاز طرح ورزش صبحگاهی “صبح و ورزش” در پارک های تبریز اظهار کرد: این طرح از روز پنجشنبه 17 اسفند در پارکهای مشخص شده از سه منطقه شامل مناطق 3، 4 و 6 شهرداری تبریز شده است.
وی افزود: در آغاز این طرح، با حضور مربیانی از سازمان ورزش شهرداری تبریز در 9 نقطه از مناطق یاد شده، ورزش صبحگاهی انجام خواهد شد و همشهریان عزیز می توانند در پارکهای مشروطه، بانوی مهر، منظریه، آنا، بهار، سربازان گمنام، رسالت، طوبی و پارک صنعت به انجام حرکات ورزش صبحگاهی بپردازند.
رحیمی عنوان کرد: طرح “صبح و ورزش” از روز پنجشنبه در مناطق یاد شده اجرا می شود و ما قصد داریم تقریبا تا اواخر فروردین آینده تمام سطح شهر تبریز را که شامل 50 ایستگاه تندرستی در مناطق مختلف می شود، تحت پوشش این طرح قرار دهیم.
وی ادامه داد: طرح ورزش صبحگاهی “صبح و ورزش” در جهت ایجاد شادابی و نشاط در بین شهروندان و با هدف سلامت عمومی و روی آوردن تمام سنین و اقشار مردم به ورزش، برگزار می شود که در این راستا مربیان ایستگاه های تندرستی که مسئولیت اجرا و آموزش حرکات ورزشی را دارند، زیر نظر سازمان ورزش شهرداری تبریز آموزش های لازم را دیده اند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.