حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حمایت موثر از آثار جشنواره تبریزیم، به ماندگاری آن کمک می کند

شناسه : 8299 07 نوامبر 2017 - 8:34 257 بازدید

[ad_1] تبریز ما: فعال برجسته و پیشکسوت تئاتر گفت: حمایت موثر و مستمر از آثار منتخب جشنواره تبریزیم، به ماندگاری و اعتلای آن کمک می کند. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، علیرضا لطف خدایی در نشست مشورتی پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، […]

حمایت موثر از آثار جشنواره تبریزیم، به ماندگاری آن کمک می کند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: فعال برجسته و پیشکسوت تئاتر گفت: حمایت موثر و مستمر از آثار منتخب جشنواره تبریزیم، به ماندگاری و اعتلای آن کمک می کند.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، علیرضا لطف خدایی در نشست مشورتی پنجمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، با قدردانی از تلاش برای استمرار این جشنواره اظهار داشت: جشنواره تبریزیم به دلیل طرح موضوعات شهروندی و پرداخت به مسایل مربوط به شهروندان محل توجه و نگاه جدی است و می توان از این آثار در اکثریت غالب فعالیت های فرهنگی بهره برد.

وی افزود: این جشنواره یکی از فعالیت های امیدبخش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز است که توانسته جایگاه ارزنده ای برای خود دست و پا کند و به یکی از نقاط قدرتمند در بسترسازی مناسب برای فرهنگ شهر و شهروندی تبدیل شود.

عضو شورای مشورتی پنجمین جشنواره تبریزیم با بیان اینکه زمینه های حمایت از گروه های هنری جشنواره تبریزیم می تواند دامنه های گسترده ای داشته باشد، خاطر نشان کرد: اجراهای مستمر در محلات، فرهنگسراها، مجتمع های مسکونی و نظایر آن می تواند زمینه تاثیرگذاری فرهنگی بر شهروندان را افزایش دهد و نتیجه مطلوبی که برگزار کنندگان این جشنواره در پی آن هستند را تامین نماید.

این فعال پیشکسوت تئاتر که سالهایی طولانی در این حوزه فعالیت داشته و در تربیت نسلی کوشا و ساعی همت گماشته است، افزود: از رهگذر برگزاری این جشنواره، نیروهای فرهنگی و هنری بسیاری تربیت می شوند که می توانند تاثیرگذاری خود را در جامعه نشان دهند.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد، توجه و ارزش گذاری به هنرمندان این حوزه است که از فرایند اجرای فعالیت های فرهنگی نومید نشوند و به اعتلای این موارد کمک کنند.

لطف خدایی افزود: هنرمندان بر این باورند که اگر جنبه های حمایت از آنها در همه حوزه ها، از جمله تئاتر فراهم شود، آنها با شور و اشتیاق به کار خود ادامه خواهند داد و آن را توسعه خواهند بخشید.

وی با دعوت از همه تصمیم گیران و مدیران اجرایی در حمایت از گروه های هنری از آنها خواست که جنبه های امیدوار ساختن گروه های هنری را فراهم نمایند.

عضو شورای مشورتی پنجمین جشنواره تبریزیم حمایت مالی، تامین محل مناسب برای اجرا و نیز تامین زیرساخت برای پرورش علمی فعالان این حوزه را از مهمترین جنبه های عینی حمایت برشمرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.