حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مدافع سابق تراکتور در ماشین سازی

شناسه : 10404 04 ژانویه 2018 - 4:25 276 بازدید

تبریز ما: هفت بازیکن جدید تیم ماشین سازی تبریز عصر امروز با حضور در هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساندند.  ماشین سازان که این روزها تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول را پشت سر می گذارند در حال تقویت تیم خود هستند و به همین دلیل بازیکنانی […]

مدافع سابق تراکتور در ماشین سازی
پ
پ


تبریز ما: هفت بازیکن جدید تیم ماشین سازی تبریز عصر امروز با حضور در هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساندند.

 ماشین سازان که این روزها تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول را پشت سر می گذارند در حال تقویت تیم خود هستند و به همین دلیل بازیکنانی را به خدمت گرفتند. بازیکنان جدید ماشین سازی امروز در هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی حضور یافتند و قرارداد خود را به ثبت رساندند.

مصطفی اکرامی که پیش از این برای تیم های دیگر تبریزی از جمله تراکتورسازی و گسترش فولاد به میدان رفت به همراه مهدی دلاورزاده از تیم فولاد خوزستان، محمود داری زاده از تیم اروند خرمشهر، الیاس صالحی زیداز تیم پرسپولیس مشهد، مهدی بدرلو از تیم سایپا، مهران فرضیات از تیم خونه به خونه و امیر حسین وثوق از تیم زاگرس چهارمحال و بختیاری بازیکنان جدید ماشین سازی هستند که امروز به ثبت قرارداد خود پرداختند.

گفتنی است که رامین محمدپور مربی جدید تیم ماشین سازی نیز قراداد خود را با این تیم ثبت کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.