حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نقش مرکز هایش‌های بین‌المللی، در میزبانی برنامه‌های فرهنگی و هنری حائز اهمیت است

شناسه : 11453 01 فوریه 2018 - 8:31 211 بازدید

تبریز ما: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ظرفیت‌های مهم مرکز همایش‌های بین‌المللی گفت: برخورداری شهر تبریز از فضائی فرهنگی با این وسعت و ظرفیت در نوع خود کم‌نظیر است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، فریدون بابایی‌اقدم در بازدید از این پروژه خاطرنشان […]

نقش مرکز هایش‌های بین‌المللی، در میزبانی برنامه‌های فرهنگی و هنری حائز اهمیت است
پ
پ

تبریز ما: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ظرفیت‌های مهم مرکز همایش‌های بین‌المللی گفت: برخورداری شهر تبریز از فضائی فرهنگی با این وسعت و ظرفیت در نوع خود کم‌نظیر است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، فریدون بابایی‌اقدم در بازدید از این پروژه خاطرنشان کرد: نقش مرکز هایش‌های بین‌المللی، برای میزبانی از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری حائز اهمیت است.

وی با بیان این که خوشبختانه با عزم راسخ مدیران و مسئولان شهری این پروژه در فازهای مختلف روند قابل قبولی داشته است، ادامه داد: امیدوارم با حمایت تمامی مسئولان، زحمات کلیه کارشناسان و مجریان امر به ثمر نشسته و در نوروز امسال این پروژه مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.

نسیانی شهردار منطقه نیز در این بازدید با تشکر از حضور عضو شورا به عنوان اولین عضو محترم شورای اسلامی شهر تبریز از زمان تصدی سمت شهردار منطقه ۹ توسط ایشان اظهار امیدواری کرد با همفکری، تدبیر وهمکاری کلیه ی مسئولین و تخصیص اعتبارات لازم این پروژه در موعد مقرر مورد بهره برداری کامل قرار گیرد و انتظارات به حق مردم عزیز تبریز را بر آورده سازد.


 

 


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.