حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

بسیج نیروهای فضای سبز همزمان با آغاز طرح «گوزل تبریزیم»

شناسه : 8893 22 نوامبر 2017 - 10:45 350 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از آغاز اجرای طرح «گوزل تبریزیم» همزمان با دیگر بخش های خدمات شهری در سطح فضای سبز مناطق مختلف تبریز خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در راستای پاکسازی […]

بسیج نیروهای فضای سبز همزمان با آغاز طرح «گوزل تبریزیم»
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از آغاز اجرای طرح «گوزل تبریزیم» همزمان با دیگر بخش های خدمات شهری در سطح فضای سبز مناطق مختلف تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در راستای پاکسازی سطح شهر از نازیبایی های بصری از امروز چهارشنبه – 1 آذر – آغاز شد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه اجرای این طرح با هدف هماهنگی در نظافت و پاکیزگی فضاهای سبز تبریز است، ادامه داد: عملیات خاکبرداری خاکهای اضافی، تسطیح، کنده بردای، حذف زواید درفضاهای سبز و حذف شاخه های خشک در راستای از جمله اقدامات در راستای طرح گوزل تبریزیم به شمار می رود.

وی تاکید کرد: طرح «گوزل تبریزیم» با مشارکت معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز و مناطق 10گانه شهرداری تبریز اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز یادآور شد: این طرح در ادامه برنامه ریزی های معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز اجرا می شود که با اجرای هماهنگ آن در تمامی مناطق تبریز ، شهروندان عزیز شاهد آراستگی و نظافت کلان شهر تبریز در حد مطلوب تری خواهند بود.

این طرح تا پایان آذر ماه در کلیه مناطق اجرایی می شود که از تمام شهروندان تقاضا می گردد موارد نازیبایی های اساسی را از طریق تلفن 137 به اطلاع عوامل معوانت خدمات شهری برسانند تا در کمترین زمان ممکن پاکسازی شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.