حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رانندگی روی خطوط، عامل کاهش ۳۰ درصد عمر خط‌کشی‌های تبریز است

شناسه : 9685 16 دسامبر 2017 - 17:56 239 بازدید

تبریز ما: معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهردار تبریز گفت: ۳۰ درصد عامل کاهش عمر خط‌کشی‌ها در شهر تبریز، مربوط به رانندگی روی خطوط است که این امر از لزوم رویکردهای فرهنگی و آموزشی در بحث ترافیک حکایت دارد. به گزارش تبریز ما، مهدی یوسفی که به مناسبت روز ملی حمل و نقل به همراه شهردار تبریز با […]

رانندگی روی خطوط، عامل کاهش ۳۰ درصد عمر خط‌کشی‌های تبریز است
پ
پ


تبریز ما: معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهردار تبریز گفت: ۳۰ درصد عامل کاهش عمر خط‌کشی‌ها در شهر تبریز، مربوط به رانندگی روی خطوط است که این امر از لزوم رویکردهای فرهنگی و آموزشی در بحث ترافیک حکایت دارد.

به گزارش تبریز ما، مهدی یوسفی که به مناسبت روز ملی حمل و نقل به همراه شهردار تبریز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار داشت، افزود: مجموعه فعالیت‌ها و خدمات ترافیکی شهرداری تبریز، از قبیل خط‌کشی، نصب تجهیزات و سوختگیری، عمدتاً با توجه به ضرورت‌های ترافیکی، شب‌ها و نیمه‌شب‌ها صورت می‌گیرد که  این امر، نشان‌ذهنده ارزش فعالیت خادمان حوزه ترافیک است.

وی خاطرنشان کرد: تبریز با ۶۰۰ کیلومتر معبر و ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو از کلان‌شهرهای مطرح در حوزه حمل‌ونقل است که روزانه بیش از  ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار سفر درون‌شهری را هدایت می‌کند.

معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهردار تبریز با بیان این‌که حدود ۵۵ درصد از سفرهای درون‌شهری تبریز، مربوط به ناوگان حمل‌ونقل عمومی است، افزود: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۱ هزار و ۱۴۳ دستگاه تاکسی، بخش عمده ناوگان عمومی را در بر می‌گیرد.

یوسفی با اشاره به رویکردهای نوسازی ناوگان عمومی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر، ۳۶۸۰ دستگاه تاکسی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نوسازی و ۴۷۰۰ پروانه ویژه خودروهای باربری صادر شده‌است.

وی ادامه داد: متروی تبریز با هشت رام واگن، در دو فاز از خط یک فعال است و هم‌اکنون از ایستگاه ائل‌گلی تا میدان ساعت خدمات‌رسانی می‌‌کند.

معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهردار تبریز با اشاره به این‌که علی‌رغم افزایش خودرو، ایمن‌سازی ترافیکی، محور ثابت برنامه‌های ترافیکی است، افزود: بر این اساس، در شش ماه نخست امسال شاهد کاهش ۱۰ درصدی تلفات جانی بوده‌ایم.

یوسفی یادآور شد: علاوه بر سرویس‌های روزانه اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، خدمات مناسبتی در ایامی مانند لیلالی قدر، رغایب، راهپیمایی‌ها و نماز جمعه نیز ارئه می‌شود.

وی به تقویت تجهیزات نظارت ترافیکی اشاره و خاطرنشان کرد: ۲۲۹ دستگاه دوربین، وظیفه نظارت تصویری و ثبت تخلفات ترافیکی در سطح شهر را بر عهده دارد، بعلاوه، با برخورداری از  ۲۲ تقاطع هوشمند، شاهد تاثیرات چشمگیر در کاهش تصادفات بوده‌ایم.

معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهردار تبریز اظهار داشت: طرح  L.E.Z  به منظور مهار آلودگی هوا پیش‌بینی شده و با اجرای آن خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند، از ورود به محدوده منع می‌شوند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.