حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شادمانه ی پیش رویداد مردمی تبریز 2018، همراه با شهروندان

شناسه : 10062 26 دسامبر 2017 - 10:26 173 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن عسگری (ع) ، آئین های پیش رویداد مردمی تبریز 2018 خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در این خصوص گفت: در آغاز فصل زمستان و همراه با دومین جشنواره زمستانی […]

شادمانه ی پیش رویداد مردمی تبریز 2018، همراه با شهروندان
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن عسگری (ع) ، آئین های پیش رویداد مردمی تبریز 2018 خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا در این خصوص گفت: در آغاز فصل زمستان و همراه با دومین جشنواره زمستانی تبریز، به برکت میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت همراه با شهروندان فهیم تبریزی به استقبال سال 2018 رفته و فضایی شاد و ارزشمند را در شهر شکل خواهیم داد.

وی افزود: با دلگرمی مسئولان محترم، با دلسوزی اعضای خانواده بزرگ شهرداری، شهردار محترم تبریز جناب آقای دکتر شهین باهر، شورای اسلامی شهر تبریز و با همکاری بی دریغ فرهنگ دوستان شهر، میزبان برنامه های فرهنگی متنوع زمستانی در قالب دومین جشنواره زمستانی تبریز هستیم و امسال با توجه به تقارن این برنامه ها با آغاز سال میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، انتظار داریم با بهره مندی از توان هنری و فرهنگی شهر موجبات رضایت شهروندان و مسافران شهرمان را فراهم آوریم.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، این برنامه از آئین های پیش رویداد مردمی 2018 روز چهارشنبه 6 دی ماه با همراهی هنرمندان، اهالی فرهنگ، مسئولان استانی و مردم فهیم تبریز در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی تبریز برگزار می شود و همگان را در شادمانی میلاد امام یازدهم شیعیان سهیم می نماید.

آذرنیا، از عموم شهروندان دعوت نمود روز چهارشنبه از ساعت 18 الی 20 با حضور در محوطه مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی، در این جشن حضور یافته و زمینه ساز برگزاری هر چه بهتر برنامه های سال 2018 را فراهم نمایند.

این ویژه برنامه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، ستاد بزرگداشت تبریز 2018 و سازمان زیباسازی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است جشن میلاد امام حسن عسگری (ع) و برنامه های دومین جشنواره زمستانی تبریز، روز چهارشنبه 6 دی ماه ساعت 18 الی 29 در محوطه مجموعه ائل گلی برگزار می شود و حضور برای عموم شهروندان امکان پذیر می باشد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.