حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فراخوان عمومی طراحی پارک باغشمال تبریز

شناسه : 13124 29 آوریل 2018 - 5:43 519 بازدید

تبریز ما: اولین جلسه ی فراخوان عمومی احداث بزرگترین پارک درون شهری تبریز در محلات باغشمال قدیم برگزار شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 3، به منظور احیاء باغشمال قدیم تبریز که یادآور باغ های متعدد در اطراف شهر تبریز بود و افزایش سرانه فضای سبز تبریز که جزو ضروریات یک […]

فراخوان عمومی طراحی پارک باغشمال تبریز
پ
پ


تبریز ما: اولین جلسه ی فراخوان عمومی احداث بزرگترین پارک درون شهری تبریز در محلات باغشمال قدیم برگزار شد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 3، به منظور احیاء باغشمال قدیم تبریز که یادآور باغ های متعدد در اطراف شهر تبریز بود و افزایش سرانه فضای سبز تبریز که جزو ضروریات یک شهر است جلسه ای در خصوص احداث پارک باغشمال برگزار شد.

شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر که بزودی انتشار فراخوان عمومی شرکت در طراحی پارک باغشمال انجام می گیرد، افزود: این پارک به وسعت 10 هکتار با برند های به روز ساخته خواهد شد که نماد یک باغ مدرن و آمیخته با باغ های قدیمی ایرانی خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ شرکت در این فراخوان آزاد است و جوایز نقدی خوبی برای 3 نفر برگزیده اهدا خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.