حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات کاشت بوستان شهدای آتش نشان، در مراحل پایانی است

شناسه : 7208 09 اکتبر 2017 - 6:02 227 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات کاشت و احداث فضای سبز بوستان شهدای آتش نشان با کاشت انواع نهال و درختچه در مراحل پایانی اجرا قرار دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: عملیات کاشت و احداث فضای سبز بوستان شهدای آتش نشان با […]

عملیات کاشت بوستان شهدای آتش نشان، در مراحل پایانی است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات کاشت و احداث فضای سبز بوستان شهدای آتش نشان با کاشت انواع نهال و درختچه در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: عملیات کاشت و احداث فضای سبز بوستان شهدای آتش نشان با استفاده از انواع نهال و درختچه و کاشت چمن در مراحل پایانی اجرا قرار دارد و فقط عملیات کاشت بوته گل های زیبای پائیزه برای تکمیل پوشش گیاهی این پارک باقی مانده است.

شهردار منطقه دو تبریز در ادامه افزود: انواع درخت از قبیل بیدمجنون، اقاقیای چتری و نارون و درختچه هایی همچون آقطی، رز و بوداغ، زینت بخش فضای سبز پارک شهدای آتش نشان شده است.

موسایی از کاشت بوته گل های پائیزه در فضای این پارک نیز خبر داد و تصریح کرد: عملیات احداث فضای سبز این بوستان هم اکنون در مرحله کاشت گل های دائمی همچون رز و گل های نشائی از قبیل کلم زینتی و بوته گل های زیبای داودی قرار دارد که با اتمام این فعالیت فضای زیبای پارک با انواع گل های الوان و متنوع پائیزه، تداعی بخش فصل زیبای طلائی رنگ خزان می شود.   

وی اضافه کرد: برای حفظ و نگهداری از فضای پارک شهدای آتش نشان، عملیات لوله گذاری شبکه آب خام نیز در این بوستان به پایان رسیده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات احداث بوستان شهدای آتش نشان در راستای تکریم روح مطهر شهدای آتش نشان و به منظور پاسداشت دلاورمردان شجاع این حوزه خدماتی، بصورت حاشیه ای و طولی در فضائی نزدیک به ۱۰هزار مترمربع با انجام کف سازی، جدول گذاری و احداث محل بازی کودکان و زمین ورزشی والیبال به اتمام رسیده است.

 برای استفاده مناسب شهروندان از فضای پارک شهدای آتش نشان در زمان اوقات فراغت و ایام تعطیلات، نصب ۱۲ باب آلاچیق در فضای آن به انجام رسیده و به منظور تامین امنیت کودکان به هنگام بازی و تفریح در فضای پارک، اطراف محل بازی کودکان نرده کشی شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.