حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گسترش 0 – پیکان 3؛ باخت سنگین یاران فیروز کریمی

شناسه : 11943 24 فوریه 2018 - 4:19 330 بازدید

تبریز ما: تیم گسترش فولاد تبریز در حالی که در خانه خود میزبان بود باخت سنگینی را در برابر پیکان متحمل شد. شاگردان مجید جلالی با ارائه یک بازی برتر ، گسترش فولاد را در تبریز با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست دادند و به سومین برد پیاپی خود رسیدند.  در چارچوب رقابت های […]

گسترش 0 – پیکان 3؛ باخت سنگین یاران فیروز کریمی
پ
پ


تبریز ما: تیم گسترش فولاد تبریز در حالی که در خانه خود میزبان بود باخت سنگینی را در برابر پیکان متحمل شد.

شاگردان مجید جلالی با ارائه یک بازی برتر ، گسترش فولاد را در تبریز با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست دادند و به سومین برد پیاپی خود رسیدند.

 در چارچوب رقابت های لیگ برتر و از هفته بیست و چهارم ، دو تیم پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف یکدیگر رفتند و در آخر شاگردان مجید جلالی با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود را شکست دادند . در این بازی گسترشی ها بازی را طوفانی شروع کردند و تا دقیقه 10 بازی ، دو موقعیت حساس داشتند که استفاده نکردند . اما در ادامه شاگردان جلالی بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 30 توسط ماهان رحمانی به گل اول رسیدند . پیکان در نیمه دوم هم بازی را به طور کامل در اختیار داشت و دو بار دیگر توسط مهدی مومنی و مرتضی آقاخان دروازه دخسوس را باز کرد تا با این برد قاطع ، امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیا را بیشتر کند .

 

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ ساعت 15
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
تیم داوری؛ رضا کرمانشاهی – رضا سخندان – بابک عباسقلی زاده – محمدحسین ترابیان

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، ادرسون هنریکه، علیرضا نقی زاده، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، آندرانیک تیموریان، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی ( ۴۶ – سید محسن حسینی )، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان جهان ( ۶۲ – عرفان افراز )، پیمان بابایی ( ۷۲ – علی عاطف )  ، سرمربی فیروز کریمی

 

 

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی(56-صادق بارانی)، مهدی شیری(92-مصطفی خانزادی)، مهدی مومنی، فراز امامعلی ( ۶۶ – مرتضی آقاخان )، سرمربی مجید جلالی

 

 

اخطار: آرمان قاسمی 44 ، امیر حسین کریمی 48
 
شرح گل:
دقیقه ۳۰ ؛ ماهان رحمانی : شاهین ثاقبی با ضربه سر ، ماهان رحمانی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با شوتی سرکش و زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه گسترش را باز کرد .
دقیقه ۶۰ سجاد مشکل پور : در سمت چپ زمین مسابقه ، ضربه ایستگاهی برای پیکان به دست آمد و ارسال مهدی مومنی با ضربه سر سجاد مشکل پور به گل تبدیل شد .
دقیقه ۸۹ : مرتضی آقاخان این مهاجم تازه وارد پیکان با استفاده از اشتباهات بازیکنان گسترش و تعلل دروازبان این تیم ، دروازه خالی گسترش را با ضربه ای از پشت محوطه جریمه باز کرد .
 

بهترین بازیکن زمین :
مهدی مومنی هافبک با تجربه پیکان اکثر حملات این تیم را طراحی کرد و گل دوم تیمش را از روی یک ضربه ایستگاهی با شوتی زیبا به ثمر رساند .

 

اتفاق ویژه :

قبل از شروع بازی و هنگام ثبت عکس یادگاری ، فیروز کریمی رو به مجید جلالی و به عکاسان اعلام کرد که این مربی جز پیرمردهای لیگ برتر است و باید مواظب سرمربی پیکان بود ! اما مجید جلالی با برد قاطع خود در این بازی درس خوبی به فیروز کریمی داد و ثابت کرد دود از کنده بلند می شود ! 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.