حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اکسینی ها بازی بردند اما اخلاق را باختند

شناسه : 11119 23 ژانویه 2018 - 6:28 184 بازدید

تبریز ما: بازی دو تیم اکسین البرز و شهرداری تبریز درحالی تا دقیقه 92 با تساوی بدون گل درجریان بود که حواشی زیادی داشته است. محور اصلی جنجال بازی اکسین و شهرداری تبریز، کسی نبود جز سرمربی همیشه شاکی اکسین البرز. علی لیطفی درحالی که به مصدومیت‌های مداوم بازیکنان شهرداری تبریز اعتراض داشت، با لحن […]

اکسینی ها بازی بردند اما اخلاق را باختند
پ
پ


تبریز ما: بازی دو تیم اکسین البرز و شهرداری تبریز درحالی تا دقیقه 92 با تساوی بدون گل درجریان بود که حواشی زیادی داشته است.

محور اصلی جنجال بازی اکسین و شهرداری تبریز، کسی نبود جز سرمربی همیشه شاکی اکسین البرز. علی لیطفی درحالی که به مصدومیت‌های مداوم بازیکنان شهرداری تبریز اعتراض داشت، با لحن بسیار بدی خطاب به یکی از بازیکنان شهرداری تبریز گفت: «پاشو بینم. اینجا تبریز نیست که دراز میکشی داخل زمین ».

اوج درگیری‌ها زمانی بود که شاهین شفیعی گل برتری را برای اکسین البرز به ثمر رساند. وقتی گل برتری اکسین زده شد، تمام نیمکت‌نشینان اکسین از نیمکت بلند شده و به سمت نیمکت شهرداری تبریز حمله‌ور شدند و پس از درگیری لفظی، به سمت شفیعی رفتند و مشغول به شادی شدند .

زشت‌ترین صحنه این بازی، زمانی بود که «یاسر وکیلی» بازیکن اکسین البرز به کل مجموعه تیم شهرداری تبریز از الفاظ رکیک استفاده کرد و سلامت فوتبال را زیر سئوال برد .

به هر حال، چنین اتفاق‌هایی را برای اولین بار در بازی‌های خانگی اکسین شاهد نیستیم و امید است که کمیته انضباطی و سازمان لیگ، نظارت بیشتری بر بازی‌های این تیم پرحاشیه داشته باشد .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.