حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نبود مدیریت واحد شهری به شهر لطمه می زند

شناسه : 6498 19 سپتامبر 2017 - 16:41 190 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نبود مدیریت واحد و هماهنگ شهری را باعث لطمه خوردن شهر و منافع و حقوق شهروندان دانست. به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در ابتدای جلسه فوق العاده روز سه شنبه با تاکید بر ضرورت اجرای مدیریت واحد شهری اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تاکید بر مسئله […]

نبود مدیریت واحد شهری به شهر لطمه می زند
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نبود مدیریت واحد و هماهنگ شهری را باعث لطمه خوردن شهر و منافع و حقوق شهروندان دانست.

به گزارش تبریز ما، دکتر شکور اکبرنژاد در ابتدای جلسه فوق العاده روز سه شنبه با تاکید بر ضرورت اجرای مدیریت واحد شهری اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تاکید بر مسئله مدیریت واحد شهری هنوز در عمل هیچ اتفاقی در این مورد اتفاق نیفتاده است.

اکبرنژاد با اشاره به تعهد دولت مبنی بر تامین 50 درصد هزینه قطار شهری تبریز گفت: در بحث قطار شهری تبریز کار زیادی از سوی شهرداری تبریز انجام شده است هر چند در شهرهای دیگر از سوی دولت بودجه به موقع داده شده و به قطار شهری این شهرها توجه ویژه ای شده است اما در شهر ما دولت تعهد 50 درصدی خود را انجام نداده است.

وی در ادامه با انتقاد از رکود پروژه راه آهن تبریز میانه اظهار داشت: دلیلی وجود ندارد که در گیلان چند برابر بودجه برای راه آهن اختصاص یابد اما قطار تبریز میانه سالها به دلیل عدم تامین اعتبار نیمه کاره رها شود.

گفتنی است در جلسه روز سه شنبه شورای اسلامی شهر تبریز، شهاب الدین بی مقدار و  اسماعیل سعیدی نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تبریز حضور دارند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.