حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مدیران دولتی همگام با مردم نسبت به رفع مشکلات قدم بردارند

شناسه : 28698 03 مارس 2019 - 19:44 380 بازدید

معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: علی‌رغم وجود مشکلات متعدد اقتصادی مردم استان با امید و تلاشی مضاعف در صدد رفع مشکلات هستند و مدیران دولتی نیز باید همگام با مردم نسبت به رفع مشکلات قدم بردارند.   منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی خاطرنشان […]

مدیران دولتی همگام با مردم نسبت به رفع مشکلات قدم بردارند
پ
پ
معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: علی‌رغم وجود مشکلات متعدد اقتصادی مردم استان با امید و تلاشی مضاعف در صدد رفع مشکلات هستند و مدیران دولتی نیز باید همگام با مردم نسبت به رفع مشکلات قدم بردارند.
 
منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز با وجود تحریم های ضالمانه علیه کشورمان صنعتگران و تولید کنندگان همچون گذشته برای توسعه اقتصاد تلاش می کنند و وجود چندین طرح در حال اجرای بخش خصوصی در استان نشان از امید به آینده ای روشن دارد.
 
وی با اشاره به کاهش قابل توجه واردات در طی ماه های گذشته ادامه داد: کاهش واردات در بسیار از کالاهای مصرفی نشان از ایجاد فضای بهتر برای تولید کنندگان است و با وجود تمام تنگناها تولید کنندگان ما در این جنگ اقتصادی همراه دولت و مردم برای توسعه کشور تلاش می کنند.
 
معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خواستار حمایت همه جانبه دستگاه های خدمات رسان از فعالان تولید و صنعت شد و گفت: در روزهای پایانی سال انتظار داریم دستگاه های خدمات رسان از جمله آب ، برق، گاز و … مراعات حال این تلاشگران را بکنند.
 
وی همچنین با اشاره به آمار قابل توجه درخواست  صدور جواز تاسیس در سطح استان گفت: تامین برق واحد ها تولیدی جدید التاسیس موضوعی است که باید در نشست جداگانه ای با حضور نمایندگان مجلس، مدیران ارشد ملی و مدیران استانی مورد بحث و بررسی و نتیجه گیری اساسی قرار گیرد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.