حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت پیشگیری از حوادث در فضاهای سبز شهری برگزار شد

شناسه : 10126 27 دسامبر 2017 - 7:08 364 بازدید

تبریز ما: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت پیشگیری از حوادث در فضاهای سبز شهری را برگزار کرد. به گزارش تبریز ما، این همایش که همزمان با روز ملی ایمنی و با مشارکت شرکت نوین سیستم آرسال برپا شد، به کلیه شرکت کنندگان در این همایش […]

همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت پیشگیری از حوادث در فضاهای سبز شهری برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت پیشگیری از حوادث در فضاهای سبز شهری را برگزار کرد.

به گزارش تبریز ما، این همایش که همزمان با روز ملی ایمنی و با مشارکت شرکت نوین سیستم آرسال برپا شد، به کلیه شرکت کنندگان در این همایش گواهینامه بین المللی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE ) اعطا شد.

از محورهای این همایش می توان به بررسی تاریخچه  HSEو مبانی نظری HSE با گرایش فضای سبز، بررسی چالش ها و موانع استقرار سیستم HSE در سازمانها و چرایی ضرورت HSE در سازمانها، مراحل استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE اشاره کرد.

همچنین مباحثی مثل ارزیابی ریسک ها و مخاطرات محیط کار و ریسک ها محیط زیست، ضرورت های پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مدیریت فضای سبز شهری از جمله دیگر محورهای این همایش بود.

گفتنی است، همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت پیشگیری از حوادث در فضاهای سبز شهری ساعت 9.30 روز سه شنبه 5 دی ماه جاری در محل تالار اندیشه سازمان پارکها و فضای سبز تبریز واقع در پارک ائل گلی برگزار شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.