حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کف‌سازی و جداره‌سازی بازار تاریخی صادقیه توسط شهرداری منطقه ۸

شناسه : 10271 01 ژانویه 2018 - 7:02 279 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۸ از پایان کف سازی و جداره سازی بازار تاریخی صادقیه همزمان با آغاز رویداد گردشگری ۲۰۱۸ خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ تبریز، محبوب تیزپاز، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: کف سازی و جداره سازی بازار صادقیه، به صورت شبانه روز، اجرا و […]

کف‌سازی و جداره‌سازی بازار تاریخی صادقیه توسط شهرداری منطقه ۸
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۸ از پایان کف سازی و جداره سازی بازار تاریخی صادقیه همزمان با آغاز رویداد گردشگری ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ تبریز، محبوب تیزپاز، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: کف سازی و جداره سازی بازار صادقیه، به صورت شبانه روز، اجرا و به پایان رسیده‌است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در گذشته کف‌سازی اکثر معابر بازار تبریز با آسفالت انجام پذیرفته است که علاوه بر انتقال رطوبت کف به ستون‌ها وطاقها و آسیب زدن بر بافت آجری،هیچ همخوانی با ارزش تاریخی این مجموعه عظیم ندارد.

 تیزپاز با اشاره به این‌که پروژه‌های کف‌سازی بازار توسط منطقه ۸ به همین منظور، طراحی و اجرا شده است، گفت: در کف سازی بازارصادقیه تبریز از سنگ اسپراخون که مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما داشته و همخوانی عالی با بافت تاریخی بازار دارد.، استفاده شده‌است.
شهردار منطقه ۸ تبریز یادآور شد: با اجرای انشعابات بازار صادقیه به صورت دفنی و هم زمان با کفسازی این بازار، عملیات مرمت و جداره سازی سقف و دیواره های صادقیه توسط اکیپ‌های مرمتی مورد تائید میراث فرهنگی اجرا شده‌است.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.