حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح جانمایی اطلاعات املاک بر روی نقشه GIS ادامه دارد

شناسه : 9553 12 دسامبر 2017 - 8:13 227 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از تداوم اجرای طرح جانمایی اطلاعات املاک بر روی نقشه GIS با هدف تسهیل در ارائه خدمات و ایجاد بستر لازم برای خدمات غیرحضوری خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، امجدی با بیان این خبر افزود: جانمائی اطلاعات املاک بر روی نقشه GISنقش بسیار […]

طرح جانمایی اطلاعات املاک بر روی نقشه GIS ادامه دارد
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه چهار از تداوم اجرای طرح جانمایی اطلاعات املاک بر روی نقشه GIS با هدف تسهیل در ارائه خدمات و ایجاد بستر لازم برای خدمات غیرحضوری خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، امجدی با بیان این خبر افزود: جانمائی اطلاعات املاک بر روی نقشه GISنقش بسیار موثری در تسهیل ارائه خدمات به ویژه خدمات شهرسازی در پی دارد.
وی هدف از اجرای این طرح را آنالیز و به روزرسانی اطلاعات املاک منطقه برشمرد و افزود: فراهم آوری امکان چاپ و توزیع فیش های گروهی نوسازی و مشاغل از دیگر مزایای مهم اجرای این طرح است.
شهردار منطقه چهار تصریح کرد: پیش از این امکان چاپ فیش ها به صورت گروهی وجود نداشت که با اجرای این طرح این امکان میسر می شود.
مهندس امجدی با بیان اینکه با اتمام این طرح بستر لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری فراهم می شود، اظهار داشت: تاکنون اطلاعات بیش از 15هزار پرونده جانمایی شده و همچنان این طرح تداوم دارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.