حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

صبر اهالی باغچه‌‌بان تبریز از بی‌‌توجهی مسئولان لبریز شد

شناسه : 9022 26 نوامبر 2017 - 5:07 179 بازدید

[ad_1] تبریز ما: درپی عدم توجه مسئولان استانی به آراء دادگاه و دستورات مراجع‌‌ ذی‌‌صلاح مبنی بر صدور سند مالکیت برای زمین‌‌های منطقه باغچه‌‌بان تبریز، اهالی در برابر اداره کل راه و شهرسازی استان تجمع کردند. به گزارش تبریز ما به نقل از آناج، صبح امروز شماری از اهالی کوی باغچه بان جهت رسیدگی به […]

صبر اهالی باغچه‌‌بان تبریز از بی‌‌توجهی مسئولان لبریز شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: درپی عدم توجه مسئولان استانی به آراء دادگاه و دستورات مراجع‌‌ ذی‌‌صلاح مبنی بر صدور سند مالکیت برای زمین‌‌های منطقه باغچه‌‌بان تبریز، اهالی در برابر اداره کل راه و شهرسازی استان تجمع کردند.

به گزارش تبریز ما به نقل از آناج، صبح امروز شماری از اهالی کوی باغچه بان جهت رسیدگی به موضوع اسناد قطعات دریافتی خود از تعاونی مسکن شهرداری تبریز در اداره کل راه و شهرسازی تجمع کردند.

معترضین با اشاره به عدم صدور اسناد املاک خود علیرغم گذشت بیش از 20 سال از زمان تصرف، عنوان کردند: طبق اسناد موجود در سال هفتاد تعاونی مسکن شهرداری تبریز اراضی خام پروژه باغچه بان را ازصاحبان زراعی که بر روی آن کشت انجام می‌‌گرفت خریداری کرده و کلیه اراضی فوق از طریق کمیسیون ماده پنج پس از بررسی کمیته فنی به کاربری مسکونی تبدیل شده است.

تجمع کنندگان با تاکید بر اینکه با انجام مراحل قانونی نسبت به توافق و تفکیک آن اقدام و تمامی حق و حقوق شهرداری پرداخت شده است، تصریح کردند: حال باگذشت بیش از بیست سال  و با داشتن پروانه و پایان کار چندین بار اقدام به دریافت سند نموده که در این موضوع با مخالفت‌‌های پی درپی اداره کل راه وشهرسازی و ملی بودن اراضی فوق مواجه شده‌‌ایم.

معترضان با بیان اینکه رئیس کمیسیون ماده پنج اکنون رئیس اداره‌‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌‌شرقی است، توضیح دادند: این درحالی است که در سال 80 اداره کل منابع طبیعی با شکایت از تعاونی مسکن شهرداری تشکیل دادگاه شد و رای دادگاه بر صحت تملک و قانونی بودن آن بود ولی با این حال با در دست داشتن رای قانونی دادگاه و مکاتبات انجام شده تعاونی مسکن شهرداری با مسئولان شهری و استانی و مراجعه حضوری خود اعضا به دفتر معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌‌شرقی هنوز هم بلاتکلیف مانده‌‌ایم.

در ادامه این تجمع رئیس ادره کل راه و شهرسازی استان با تنظیم و امضا صورتجلسه‌‌ای وعده داد تا موضوع به هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منعکس گردد تا در سفر استانی با حضور نمایندگان اهالی پیشنهاد و خواسته اهالی مبنی بر اینکه مجوز واگذاری اراضی فوق به صورت مستقیم به خود اهالی داده شود، صادر گردد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.