حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کنفرانس آژانس‌های گردشگری ترکیه و اروپا در شهر تبریز

شناسه : 11103 23 ژانویه 2018 - 4:00 207 بازدید

[ad_1] تبریز ما: سرکنسول ترکیه در تبریز گفت: به دنبال برگزاری کنفرانسی در خصوص گردشگری با حضور آژانس‌های گردشگری ترکیه و اروپا در شهر تبریز هستیم. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی فاهری چاغلارهم در دیدار با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز با بیان اینکه یکی از اولین اقدامات کنسول‌گری […]

کنفرانس آژانس‌های گردشگری ترکیه و اروپا در شهر تبریز
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: سرکنسول ترکیه در تبریز گفت: به دنبال برگزاری کنفرانسی در خصوص گردشگری با حضور آژانس‌های گردشگری ترکیه و اروپا در شهر تبریز هستیم.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی فاهری چاغلارهم در دیدار با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز با بیان اینکه یکی از اولین اقدامات کنسول‌گری توسعه روابط و همکاری‌های کشورش با استان آذربایجان شرقی بوده، اظهار داشت: همیشه از سرمایه‌گذاران ترکیه برای حضور در تبریز دعوت می‌کنم، البته در مقابل از سرمایه‌گذاران تبریزی نیز برای حضور در ترکیه دعوت می‌کنیم چراکه تعاملات و روابط باید دوطرفه باشد.

فاهری چاغلار با اشاره به رشد روزافزون حضور شرکت‌های ترک در تبریز، بیان کرد: هر زمان هیأتی تجاری از ترکیه وارد ایران می‌شود آن‌ها را برای آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تبریز دعوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: به دنبال برگزاری کنفرانسی در خصوص گردشگری با حضور آژانس‌های گردشگری ترکیه و اروپا در شهر تبریز هستیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.