حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروع فرهنگ‌سازی برای گردشگری و نجات اشتغال جوانان است

شناسه : 8033 01 نوامبر 2017 - 10:25 194 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رویداد تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروع فرهنگ‌سازی برای گردشگری و نجات اشتغال جوانان است زیرا در حال حاضر یکی از مسیرهای گره‌گشا برای اشتغال در سراسر دنیا توجه به گردشگری و اهمیت به آن است. به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، شکور اکبرنژاد امروز اظهار […]

تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروع فرهنگ‌سازی برای گردشگری و نجات اشتغال جوانان است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رویداد تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروع فرهنگ‌سازی برای گردشگری و نجات اشتغال جوانان است زیرا در حال حاضر یکی از مسیرهای گره‌گشا برای اشتغال در سراسر دنیا توجه به گردشگری و اهمیت به آن است.

به گزارش تبریز ما به نقل از فارس، شکور اکبرنژاد امروز اظهار داشت: رویداد تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروع فرهنگ‌سازی برای گردشگری و نجات اشتغال جوانان است زیرا در حال حاضر یکی از مسیرهای گره‌گشا برای اشتغال در سراسر دنیا توجه به گردشگری و اهمیت به آن است.

وی با بیان اینکه کشور ترکیه با فراهم‌آوری گردشگری توانسته وضعیت اشتغال را در کشورش بهبود بخشد، افزود: حتی این کشور با توانمندسازی گردشگری اشتغال در بخش‌های دیگری نیز ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر تبریز اذعان داشت: تمام مسؤولان شهری و استانی اعم از استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر باید دست در دست هم داده و تبریز ۲۰۱۸ را فرصتی برای شروع و فراهم‌سازی اشتغال جوانان مبدل سازند.

وی با تاکید به نیازهای زیاد شهری ابراز کرد: شاید بیشترین نیاز در بخش فرهنگ شهر بوده زیرا در حال حاضر نیاز به یادگیری زبان‌های مختلف و آشنایی با فرهنگ و ملل مختلف از ملزومات شهری برای هر شهروند است.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: اگر می‌خواهیم میزبان خوبی در رویداد تبریز ۲۰۱۸ باشیم، باید با فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای دیگر آشنایی داشته باشیم زیرا ممکن است یک رفتار در شهر رایج بوده که برای ما عیب نیست ولی برای گردشگران خوشایند نباشد.

وی همچنین آمادگی اماکن عمومی، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی عمومی و اماکن تاریخی را جزو الزامات در میزبانی تبریز ۲۰۱۸ مطرح کرد و گفت: باید میراث فرهنگی و گردشگری آمادگی لازم برای پذیرش مهمان به نحو احسن را داشته باشد و البته این آمادگی را محدود به سال ۲۰۱۸ نکنند.

اکبرنژاد در پاسخ به اینکه آیا شورای پنجم بهتر از شوراهای قبلی است، بیان کرد: نمی‌توان جواب این سوال را اینک داد ضمن آنکه اقرار به زبان هم کفایت نمی‌کند بلکه باید در عمل بهتر بودن را نشان داد و مردم به خوبی تفاوت را ببینند.

وی با بیان اینکه شورای پنجم تبریز تلاش می‌کند تا کارهای مثبت و اجرایی شوراهای قبلی را ادامه داده و حتی افزایش نیز دهد، افزود: همچنین تلاش می‌کنیم  کارهای شورای قبلی را که به صلاح شهر نبوده و ناشی از منیت‌ها بوده، تکرار نکنیم.

رئیس شورای شهر تبریز با تاکید به رعایت و تبیین منشور حقوق شهروندی در تبریز تصریح کرد: در این منشور آمده است که باید به همه انسان‌ها احترام گذاشت و محیط زیست خود را ارزشمند نگهداریم زیرا تا زمانی که محیط زیست مظلوم واقع شده و به نفع افراد مصادره شود، جامعه به رشد و تعالی نخواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما از جوانان شرمنده هستیم، بیان کرد: من نمی‌توانم توصیه به جوانان بکنم بلکه باید به خودم توصیه کنم که به فکر اشتغال جوانان و ایجاد فضای کار برای آنها باشیم و اگر خواستار محیط و جامعه‌ای شاد هستیم، باید امید به زندگی را در کنار واقعیت‌ها به جامعه تزریق کرد زیرا فقط منفی‌نگری، یاس و ناامیدی منجر به عقب‌ماندگی جامعه می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.