حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

از بازی الاهلی-تراکتورسازی میزبانی نمی کنیم

شناسه : 12484 26 مارس 2018 - 7:01 215 بازدید

تبریز ما: باشگاه العین امارات اعلام کرد نمی تواند از دیدار الاهلی عربستان و تراکتورسازی ایران میزبانی کند.  در ادامه بازی های تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف، قرار بود دیدار الاهلی عربستان و تراکتورسازی تبریز در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در امارات برگزار شود. این مسابقه […]

از بازی الاهلی-تراکتورسازی میزبانی نمی کنیم
پ
پ


تبریز ما: باشگاه العین امارات اعلام کرد نمی تواند از دیدار الاهلی عربستان و تراکتورسازی ایران میزبانی کند.

 در ادامه بازی های تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف، قرار بود دیدار الاهلی عربستان و تراکتورسازی تبریز در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در امارات برگزار شود.

این مسابقه از هفته پنجم لیگ قهرمانان که 3 آوریل(14 فروردین ماه) برگزار خواهد شد، به گفته مسئولان تیم عربستانی قرار بود در شهر ابوظبی و به میزبانی ورزشگاه العین امارات برگزار شود.

باشگاه العین امارات که در گروه چهارم این رقابت ها با استقلال، الریان و الهلال همگروه است، در نامه ای به الاهلی عربستانی اعلام کرده از میزبانی دیدار تیم عربستانی با تراکتورسازی انصراف داده است.

تیم اماراتی بابت اینکه نمی تواند از این مسابقه میزبانی کند، عذرخواهی کرده؛ اما دلیل خود را به صورت شفاف به الاهلی اعلام کرده است.

العینی ها که 13 فروردین ماه باید در این ورزشگاه در یک بازی حساس و کلیدی از الهلال عربستان میزبانی کنند، اعلام کرده اند، نمی توانند یک روز بعد میزبان بازی 2 تیم الاهلی عربستان و تراکتورسازی ایران باشند.

بنابراین به نظر می رسد در همین فرصت چند روزه باقی مانده تا برگزاری دیدار الاهلی عربستان و تراکتورسازی، سعودی ها باید به فکر تعیین یک ورزشگاه جدید باشند تا میزبانی این بازی را در زمین بی طرف برعهده بگیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.