حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فضای مجازی به بیمار اورژانسی تبدیل شده و هر چه سریع‌تر باید به بیمارستان منتقل شود

شناسه : 7654 19 اکتبر 2017 - 8:50 193 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:بعد از سخنرانی مقتدرانه رهبر معظم انقلاب طی روز گذشته ،قطعاً مردم ایران اجازه نخواهند داد که شرط و شروطی به برجام اضافه شود و مسئله محدودیت موشکی و تجهیزاتی برای ایران که آرزوی آمریکاهایی و اروپایی‌هاست را به گور خواهند برد. به گزارش تبریز ما، آیت‌الله […]

فضای مجازی به بیمار اورژانسی تبدیل شده و هر چه سریع‌تر باید به بیمارستان منتقل شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:بعد از سخنرانی مقتدرانه رهبر معظم انقلاب طی روز گذشته ،قطعاً مردم ایران اجازه نخواهند داد که شرط و شروطی به برجام اضافه شود و مسئله محدودیت موشکی و تجهیزاتی برای ایران که آرزوی آمریکاهایی و اروپایی‌هاست را به گور خواهند برد.

به گزارش تبریز ما، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با اشاره به سوره نساء آیه ۷۱ مبنی بر اینکه «ای مردم آمادگی خود را در برابر دشمن حفظ کنید»، اظهار داشت: در این آیه آمده است که سلاح‌ها را در اقامه نماز زمین گذاشته ولی آمادگی دفاعی و بیداری خود را حفظ کنید.

روحانیون مدافعان مسائل فرهنگی کشور هستند 

وی با بیان اینکه یکی از مخاطبان اصلی آیه مبارکه حوزه‌های علمیه و روحانیت است که همیشه باید آمادگی و بیداری خود در برابر دشمن  را حفظ کند، ابراز کرد: روحانیون باید با تولید وحدت و ترویج فرهنگ دینی در جامعه تلاش کنند و کنار ننشنیند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حرکت دسته جمعی در راستای نهادینه کردن دین همواره دو عامل سعادت‌بخش برای جامعه خواهد بود ولی در شرایط فعلی نیاز بیشتر به اجرای دو عامل ذکر شده وجود دارد زیرا در تهاجم فرهنگی و تهدیدات فراوان قرار داریم.

دشمن از ادوات مختلف برای انحراف جامعه اسلامی استفاده می‌کند 

وی با تاکید به اینکه تشکیل دولت اسلامی دشمن را به وحشت انداخته است، گفت: بیداری اسلامی ایجاد شده باعث هراس دشمن شده و از این رو با ادوات مختلف برای از بین بردن فرهنگ دینی جامعه اسلامی وارد میدان شده‌اند که این ادوات شامل ماهواره، اینترنت و ترویج فرهنگ غربی با برخی لباس‌های بیگانه است.

دشمن تلاش در نفوذ بین روحانیت دارد 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان داشت: دشمن علاوه بر رسوخ در بین وحدت مردم، به نفوذ در بین روحانیون نیز مبادرت داشته و تا حدودی نیز موفق بوده است.

وی ادامه داد: کثرت طلاق، اعتیاد و به دنیا آمدن کودکان نامشروع نمونه این موفقیت‌های دشمن است که روحانیت باید برای ریشه‌کنی این موضوعات از ظرفیت غنی خود استفاده کنند.

فضای مجازی معضل بزرگی در جامعه 

آیت‌الله شبستری با تاکید به لزوم ورود جدی حوزه علمیه برای مقابله با معضل بزرگ اجتماعی گفت: در حال حاضر فضای مجازی به معضل بزرگی برای جامعه تبدیل شده و البته در قم کارهایی برای این منظور شده و در تبریز نیز جلساتی برای رصد شبهات القایی و برخی مسائل دیگر شده است.

وی به دستور جلسه اصلی مجلس خبرگان در راستای نظارت بر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: امید است در دستور جلسه این اجلاس محدودیت برای استفاده از این فضا همانند کشورهای اسلامی دیگر صورت گیرد زیرا ولنگاری فرهنگی در حال افزایش بوده و باید پیشگیری لازم انجام گیرد.

فضای مجازی بیماری اورژانسی نیازمند به بیمارستان است 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید به اینکه مسئله فضای مجازی به یک بیماری اورژانسی تبدیل شده و هر چه سریع‌تر باید به بیمارستان منتقل شود، یادآور شد: اگر فصای مجازی، ماهواره و اینترنت ایجاد می‌شود، باید برنامه نظارت و هدایت نیز روی آن جدی و مدام باشد.

وی با اشاره به نشر برخی خرافات خلاف مبانی اسلام گفت: باید جلوی تشیع لندنی، اسلام آمریکایی و برخی اکاذیب گرفته شود زیرا اسلام فقط اسلام ناب محمدی(ص) است.

آیت‌الله شبستری با اشاره به اینکه بعد از سخنان سخیف ترامپ همدلی زیادی بین مردم، دولت و نظام ایجاد شده است،خاطرنشان ساخت: دیروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی صراحتاً اظهارات سخنان ترامپ و ادعاهای برخی کشورهای عربی مبنی بر مشروط کردن برجام را رد کردند و بعد از سخنرانی مقتدرانه رهبر معظم انقلاب قطعاً مردم ایران اجازه نخواهند داد که شرط و شروطی به برجام اضافه شود و مسئله محدودیت موشکی و تجهیزاتی برای سپاه ایجاد شود و این آرزو را آمریکاهایی و اروپایی‌ها به گور خواهند برد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.