حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمره قابل قبول ساغلام در اولین تجربه نشستن در نیمکت تراکتور

شناسه : 11292 27 ژانویه 2018 - 6:01 203 بازدید

تبریز ما: ارطغرل ساغلام در اولین تجربه مربیگری خود با تیم تراکتورسازی تبریز یک تساوی خارج از خانه را بنام خود و تیمش ثبت کرد.  به گزارش تبریز ما ، ساغلام در حالی با تراکتور نصفه و نیمه در مشهد به تساوی دست یافت که این تیم در بازی روز گذشته بازی متفاوت و با […]

نمره قابل قبول ساغلام در اولین تجربه نشستن در نیمکت تراکتور
پ
پ


تبریز ما: ارطغرل ساغلام در اولین تجربه مربیگری خود با تیم تراکتورسازی تبریز یک تساوی خارج از خانه را بنام خود و تیمش ثبت کرد.

 به گزارش تبریز ما ، ساغلام در حالی با تراکتور نصفه و نیمه در مشهد به تساوی دست یافت که این تیم در بازی روز گذشته بازی متفاوت و با نشاطی را از خود به نمایش گذاشت.

هرچند شاید نتیجه تساوی در برابر تیم سیاه جامگان مشهد برای تراکتورسازی ها نتیجه نسبتا خوشایندی نباشد اما با در نظر گرفتن پتانسیل تیم تراکتورسازی و روند هفته های اخیر این تیم این نتیجه نیز نتیجه خوبی به حساب می آید.

بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار روز گذشته و برخلاف دیدارهای قبلی این تیم بازی های سرعتی کم اشتباه و با نشاطی را به نمایش گذاشتند همین بازی متفاوت نسبت به دیدارهای قبلی این تیم امیدواری را در میان هواداران تراکتورسازی افزایش داده است.

نباید از یاد ببریم تراکتورسازی تبریز با توجه به اتفاقات فصل گذشته و اوایل این فصل و همچنین ادامه مسابقات کار سختی برای رسیدن به نیمه بالای جدول دارد و به همین دلیل هواداران نباید با وارد کردن حاشیه ها استرس بی مورد به تیم وارد کنند

دیروز بازیکنان تراکتور کم اشتباه و متعصب ظاهر شدند و این شاید نشانی باشد برای امیدواری به بستن یک تیم متعصب و پرنشاط برای فصل پیش رو.

 باید به مربی جوان تیم فرصت بدهیم و به او اعتماد کنیم آیا چاره ای جز این است؟ /ع

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.