حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اولویت اجرای پروژه ها در مناطق، با پروژه های ناقص است

شناسه : 7267 10 اکتبر 2017 - 10:50 181 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رییس کمسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک گفت: کمسیون عمران و حمل و نقل شروع به بررسی و تحلیل کلیه پروژه های مناطق دهگانه تک به تک و به صورت جداگانه کرده است. به گزارش تبریز ما، محمد اشرف نیا افزود: در این جلسات مشکلات پروژه های فعال و نیمه فعال […]

اولویت اجرای پروژه ها در مناطق، با پروژه های ناقص است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رییس کمسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک گفت: کمسیون عمران و حمل و نقل شروع به بررسی و تحلیل کلیه پروژه های مناطق دهگانه تک به تک و به صورت جداگانه کرده است.

به گزارش تبریز ما، محمد اشرف نیا افزود: در این جلسات مشکلات پروژه های فعال و نیمه فعال با حضور مدیران مناطق و کارشناسان بررسی و بعد از تحلیل، راه حل مناسب برای تسریع در اجرا و تعریف پروژه های جدید با توجه به امکانات انجام می شود.

اشرف نیا دلیل شروع کمسیون بررسی از منطقه ۹ را تازه تالسیسی این منطقه و وجود پروژه های باکیفیت و خوب در این منطقه عنوان کرد و گفت: در این جلسه که با حضور شهردار و کارشناسان منطقه انجام گرفت و  از طرف کمسیون با راه کارهای همراه بود، مقرر شد در تخصیص اعتبار برای پروژه ها در سال ۹۷، اولویت با پروژه های ناقص در منطقه باشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر پروژه های ناقص مناطق، از سال آینده اولویت در پروژه های خواهد بود که بیشتر در محرومیت زدایی منطقه تاثیر دارند و در کنار آن برای تامین اعتبار، شهرداری مناطق درآمد مستمر و پایدار  پیشنهادی داده اند که در کمسیون های ذیربط مورد بررسی قرار می گیرد تا از لحاظ زمان بندی، کمیت و کیفیتی که نقش ویژه در مسایل حمل و نقل ،آرامش و زیرساخت های شهری دارد با همکاری بقیه واحد ها در شهرداری مرکز انجام گیرد.

رییس کمسیون عمران تکمیل سالن همایش های بین المللی تبریز ، تقاطع میدان بسیج و اتصال به آزاد راه که تاثیر مثبت در ترافیک و حمل و نقل منطقه و بلکه شرق شهر دارد و آسفالت معابر را از پروژه های مهم منطقه عنوان کرد و گفت: زیرساخت های چون تامین آب، گاز و برق انجام پذیرفته و انتقال انشعابات شروع شده است و با توجه به آن پیش بینی می شود افزایش سکونت کم کم آغاز شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.