حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تهیه دستگاه پیش آگاهی زلزله برای تبریز ضروری است

شناسه : 9957 24 دسامبر 2017 - 6:13 280 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به وجود دستگاههایی که می توانند 15 ثانیه قبل از وقوع زلزله اعلام وضعیت نمایند خواستار استفاده از این دستگاهها در تبریز شد. به گزارش تبریز ما، سونیا اندیش با اشاره به روز ایمنی در […]

تهیه دستگاه پیش آگاهی زلزله برای تبریز ضروری است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به وجود دستگاههایی که می توانند 15 ثانیه قبل از وقوع زلزله اعلام وضعیت نمایند خواستار استفاده از این دستگاهها در تبریز شد.

به گزارش تبریز ما، سونیا اندیش با اشاره به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اظهار داشت: با هشدارهایی که در خصوص خسارات و صدمات ناشی زلزله اعلام می شود باید پیش آگهی در برابر زلزله داشته باشیم و بتوانیم با اتخاذ تدابیری حداقل آمادگی اولیه در برابر زلزله را داشته باشیم.

اندیش گفت: باید بتوانیم این تهدید نگرانی از زلزله را به فرصتی برای تبریز تبدیل کنیم و در ارتباط با آمادگی در برابر زلزله احتمالی برنامه ریزی و آمادگی داشته باشیم.

وی ادامه داد: از پرسنل آتش نشانی که آتش سوزی شهرک سرمایه گذاری خارجی را که آتش سوزی مهیب روی داده را تحت کنترل درآوردند و با کمترین میزان صدمه خاموش کردند تشکر می کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.