حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بازار کفاشان، مرمت و جداره‌سازی می‌شود

شناسه : 11995 26 فوریه 2018 - 9:25 251 بازدید

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۸ از آغاز مرمت و احیای بازار کفاشان۲، حدفاصل خیابان دارایی تا حرمخانه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ تبریز، ابهری اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر، آتش‌سوزی های مکرر و رطوبت، باعث تخریب‌ و سیاهی سقف و ستون‌های بازار کفاشان شده […]

بازار کفاشان، مرمت و جداره‌سازی می‌شود
پ
پ

تبریز ما: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۸ از آغاز مرمت و احیای بازار کفاشان۲، حدفاصل خیابان دارایی تا حرمخانه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ تبریز، ابهری اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر، آتش‌سوزی های مکرر و رطوبت، باعث تخریب‌ و سیاهی سقف و ستون‌های بازار کفاشان شده بود؛ از این رو، شهرداری منطقه۸ با همکاری سازمان میراث فرهنگی استان عملیات مرمت جداره های این بازار را طی روزهای اخیر آغاز کرده‌است.

ابهری افزود: این عملیات به منظور آماده سازی بازار کفاشان برای تبریز ۲۰۱۸، به صورت شبانه روزی اجرا تا یک ماه آتی به پایان می‌رسد.

ابهری در پایان ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی های انجام یافته برای حفظ و صیانت از میراث تاریخی شهر و انجام کارهای جهادین برای ساماندهی این اماکن، بازار تبریز روز به روز بیشتر آماده استقبال شایسته از رویداد مهم ۲۰۱۸ شود.


 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.