حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آزادی ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در نیمه اول سال‌جاری در آذربایجان شرقی

شناسه : 6693 25 سپتامبر 2017 - 4:07 365 بازدید

تبریز ما: دبیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی از آزادی ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد. به گزارش تبریز ما، رسول تقی‌پور در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری، با کمک ستاد دیه و خیرین استان، ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد استان به آغوش گرم خانواده بازگشتند که مجموع کل […]

آزادی ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در نیمه اول سال‌جاری در آذربایجان شرقی
پ
پ


تبریز ما: دبیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی از آزادی ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش تبریز ما، رسول تقی‌پور در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری، با کمک ستاد دیه و خیرین استان، ۱۹۶ زندانی جرائم غیرعمد استان به آغوش گرم خانواده بازگشتند که مجموع کل بدهی زندانیان آزاد شده برابر با ۱۴۱ میلیارد ریال بوده و ۱۸۸ نفر از آنان زندانی مرد و هشت نفر نیز زندانی زن بودند؛ از این تعداد ۱۲۴ نفر محکومین مالی، ۱۷ نفر محکومین تصادفات غیرعمد و حوادث و ۵۵ نفر نیز از محکومین مهریه و نفقه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد ریال از کمک بلاعوض ستاد دیه استان برای آزادی این زندانیان تامین شده است، گفت: ۱۰ میلیارد ریال از طریق تسهیلات و با پیگیری همکاران ستاد دیه و همچنین دعوت از شکات و مذاکره با آن‌ها مبلغ ۱۶ میلیارد ریال نیز از طریق رضایت شاکیان پرونده تامین شده است.

تقی‌پور با بیان اینکه مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال توسط خانواده مددجویان برای آزادی این زندانیان فراهم شده است، متذکر شد: ۱۱ میلیارد توسط صندوق تامین خسارات بدنی، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق شرکت‌های بیمه و ۷۷ میلیارد ریال نیز در نتیجه تلاش‌های ستاد دیه به صدور دادنامه اعسار تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۳۲ زندانی جرائم غیرعمد واجد شرایط در زندان‌های استان حضور دارند که چهار نفر آنان زندانی زن و ۵۲۸ نفر نیز زندانی مرد بوده و از این تعداد ۴۵۰ نفر محکومین مالی، ۲۱ نفر محکومین تصادفات غیرعمد و حوادث و همچنین ۶۱ نفر محکومین مهریه و نفقه بوده و در زندان‌های استان محکومیت خود را سپری می‌کنند؛ برای آزادی این تعداد زندانی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در پایان تاکید کرد: مشارکت مردم خیر و فهیم آذربایجان شرقی در طرح آزادسازی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی در دهه محرم حرکتی خداپسندانه و خیرخواهانه بوده و می‌توانند با مشارکت در این طرح و پرداخت مبلغ ۲۵ هزار تومان ستاد دیه استان را در آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد یاری کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.