حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گردان امداد و نجات شهرداری تبریز تشکیل شد

شناسه : 8782 20 نوامبر 2017 - 7:43 161 بازدید

تبریز ما: مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در دیدار با شهردار تبریز از تشکیل گردان امداد و نجات شهرداری تبریز برای مواجهه با مواقع بحرانی خبر داد. به گزارش تبریز ما، احمد زارعی در دیدار با شهردار کلانشهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: گردان امداد و نجات شهرداری تبریز با هدف سازماندهی نیروها برای […]

گردان امداد و نجات شهرداری تبریز تشکیل شد
پ
پ


تبریز ما: مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در دیدار با شهردار تبریز از تشکیل گردان امداد و نجات شهرداری تبریز برای مواجهه با مواقع بحرانی خبر داد.

به گزارش تبریز ما، احمد زارعی در دیدار با شهردار کلانشهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: گردان امداد و نجات شهرداری تبریز با هدف سازماندهی نیروها برای مواجهه با مواقع بحرانی تشکیل شده است به طوری که این گردان در عرض نیم ساعت حاضر و آماده امداد و نجات در مواقع بحرانی خواهند بود.

زارعی با اشاره به اینکه توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز به تمامی اعضای این گردان آموزش های آتش نشانی، امدادی و کمک رسانی ارائه شده است.  احد زارعی اظهار داشت: با همت و تلاش بسیجیان خدوم شهرداری تبریز بعد از ارتقا حوزه بسیج شهرداری به سازمان، چهار حوزه مختلف در بین مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری تبریز تشکیل شده است و تنها در حوزه بسیج خواهران، ۹۰۰ نفر از همکاران عضو هستند.

وی ادامه داد: کمک به مدیریت سازمان ها و تقویت اهداف سازمانی هدف اصلی بسیج در ادارات است و در این راستا سازمان بسیج شهرداری همواره برای خدمت رسانی و کمک به مجموعه مدیریت شهری آماده است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در دیدار با شهردار تبریز با ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان بسیج شهرداری تبریز ارتقا حوزه بسیج شهرداری به سازمان بسیج شهرداری تبریز را در راستای حاکم کردن تفکر بسیجی در بدنه نهاد خدمتگزار شهرداری تبریز دانست.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.