حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فضاهاي باز و سبز شهري تبریز از لحاظ کمی و کیفی توسعه می‌یابند

شناسه : 11380 30 ژانویه 2018 - 8:01 165 بازدید

تبریز ما: مديرعامل سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري تبریز گفت: مطالعات لازم در خصوص نحوه و چگونگي اتخاذ راهکارهاي مناسب در خصوص توسعه فضاهاي باز و سبز شهری در تبريز در دست اقدام است. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري تبریز، علی مدبر […]

فضاهاي باز و سبز شهري تبریز از لحاظ کمی و کیفی توسعه می‌یابند
پ
پ


تبریز ما: مديرعامل سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري تبریز گفت: مطالعات لازم در خصوص نحوه و چگونگي اتخاذ راهکارهاي مناسب در خصوص توسعه فضاهاي باز و سبز شهری در تبريز در دست اقدام است.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري تبریز، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: يکي از اصلي ترين و مهم ترين مباحث مطروحه در مديريت شهري شهرهاي معاصر و به ويژه کلانشهرها موضوع توسعه و احيا فضاهاي باز سبز و عمومي شهري است.

مدبر تصریح کرد: اميدورايم ضمن اتخاذ رويکرد مناسب و مشارکتي لازم، بتوانيم در آينده‌ای نزديک نسبت به ارتقاء کميت و کيفيت فضاهاي سبز و باز عمومي شهري گام هاي موثري برداريم .

به گفته‌ی وی، توجه و تاکيد بر ابعاد اجتماعي و فرهنگي پارکها و فضاهاي سبز شهري موجود تبريز نيز در دستور کار سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري است.

مديرعامل سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري تبریز با تاکید بر فعال‌سازی پتانسيل هاي بالقوه موجود در پارکها و فضاي سبز شهری، گفت: با بهره گيري از تجارب عملي صاحب نظران در اين حوزه و همچنين ايجاد کانال ارتباطي دو سويه بين اساتيد و نخبگان دانشگاهي به ياري خدا می‌توانیم نسبت به تحقق این امر اقدام کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.