حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آمادگي كامل نيروهاي خدمات شهري شهرداري تبريز براي برف روبي و یخ زدايي معابر شهر

شناسه : 8973 24 نوامبر 2017 - 13:24 249 بازدید

تبریز ما: با آغاز بارش برف، نیروهای خدماتی به حالت آماده باش کامل درآمده و در مناطق دهگانه تبریز در حال رفع آبگرفتگی، برف روبی یخ زدایی گسترده معابر هستند. به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز با آغاز بارش شدید برف در تبریز بسیج تجهیزات و نیروهای خدماتی را آغاز کرده و تا عادی‌سازی شرایط […]

آمادگي كامل نيروهاي خدمات شهري شهرداري تبريز براي برف روبي و یخ زدايي معابر شهر
پ
پ

تبریز ما: با آغاز بارش برف، نیروهای خدماتی به حالت آماده باش کامل درآمده و در مناطق دهگانه تبریز در حال رفع آبگرفتگی، برف روبی یخ زدایی گسترده معابر هستند.

به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز با آغاز بارش شدید برف در تبریز بسیج تجهیزات و نیروهای خدماتی را آغاز کرده و تا عادی‌سازی شرایط مسیرها و معابر تردد، ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز اوایل صبح امروز جمعه از وضعیت خدمات رسانی بازدید کرد و از معاونان خدماتی و شهرداران مناطق خواست تا بازدیدهای مستمر خود را مطابق گزارش‌های سامانه 137 گزارشات مردمی پیگیری کنند.

مسعود برزگر جلالی در این بازدید بر فرماندهی منسجم خدمات رسانی در تبریز اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مستمر و استفاده از توان همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و شهروندان، از نکات مهمی است که باید امروز در ارائه خدمات مطلوب و پیشگیری از بحران ضروری است.

وی اظهار داشت: عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری تبریز از شب گذشته با بهره‌گیری از تجهیزات لازم، در سطح شهر حضور دارند و عملیات هدایت آب‌های سطحی، توسط اکیپ‌های خدماتی مناطق، از شب گذشته آغاز شده و تا رسیدن به وضعیت عادی ادامه خواهد داشت.

برزگر جلالی همچنین بر تداوم اجرای طرح خدماتی و زیباسازی شهر تبریز “گوزل تبریزیم” اشاره کرد وتصریح کرد: همزمان با عادی سازی و برف روبی معابر عملیات بهبود وضعیت پل های عابرین پیاده و معابر،لکه گیری های آسفالت سطح شهر، بهبود وضعیت سرویس های بهداشتی فعال و غیر فعال، بهبود وضعیت پیاده رو ها با کف سازی اصولی، رفع موانع فیزیکی، وضعیت روشنایی معابر، اصلاح و همسطح سازی دریچه ها، مرمت و اصلاح جداول، وضعیت رنگ آمیزی، وضعیت ساخت و ساز غیرمجاز اجرا می شود.

بر این اساس به شهروندان توصیه شده تا از پارک کردن اتومبیل در کنار درختانی که احتمال سقوط به دلیل وزش تند باد دارند، خودداری کنند.

 شهروندان می‌توانند در صورت بروز اتفاق غیر مترقبه و نیاز به حضور نیروهای خدماتی مراتب را به سامانه 24 ساعته 137 شهرداری تبریز اطلاع دهند.

عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری تبریز از ساعات اولیه امروز با بهره‌ گیری از تجهیزات لازم، در سطح شهر حضور دارند و عملیات هدایت آب‌های سطحی، توسط اکیپ‌های خدماتی مناطق، از شب گذشته آغاز شده و تا رسیدن به وضعیت عادی ادامه خواهد داشت. 

سازمان‌های موتوری، پسماند، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، از پشتوانه‌های مهم خدماتی در مواقع بحران به شمار می‌روند و به تناسب شدت‌گرفتن بارش‌ها، از ظرفیت‌های اجرایی این تیم‌ها استفاده می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.