حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهسازی و مناسب‌سازی بوستان‌های منطقه 4 با هدف ارتقای رفاه شهروندان

شناسه : 7936 30 اکتبر 2017 - 4:42 179 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از بهسازی و مناسب‌سازی بوستان ها خبر داد و گفت: رسیدگی و تامین رفاه حال شهروندان در سطح شهر از اهم وظایف است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، امجدی در این باره گفت: به منظور رفاه حال شهروندان بویژه جانبازان و معلولان و استفاده […]

بهسازی و مناسب‌سازی بوستان‌های منطقه 4 با هدف ارتقای رفاه شهروندان
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه چهار از بهسازی و مناسب‌سازی بوستان ها خبر داد و گفت: رسیدگی و تامین رفاه حال شهروندان در سطح شهر از اهم وظایف است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، امجدی در این باره گفت: به منظور رفاه حال شهروندان بویژه جانبازان و معلولان و استفاده بهینه از فضاهای تفریحی در شهر و بهره مندی آسان از تفرجگاه ها، مناسب سازی بوستان های سطح منطقه در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: ارج نهادن به شهروندان و رسیدگی به افراد کم توان جامعه از مهم ترین وظایف ما به حساب می آید. در این راستا در طرحی فوریتی رسیدگی به وضعیت و مناسب سازی بوستان های سطح حوزه بررسی شده و اجرا می شود.
شهردار منطقه 4 در ادامه گفت: به منظور داشتن شهری زیبا و آراسته و رضایت هرچه بیشتر شهروندان سنگ فرش های بوستان ها نیز مرمت و بهسازی می شوند.
اکبر امجدی با اشاره به دیگر اقدامات خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل پاییز و تغییرات محسوس در روند رشد گیاهان، بازپیرایی و نگهداشت فضای سبز، ترمیم تشتک درختان ، هرس درختان، بازپیرایی درختچه ها، کاشت گل های پاییزه و … از دیگر اقدامات شاخص این طرح به شمار می رود.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.