حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قرآن خاصیت اخلاقی، رفتاری دارد و باید با تربیت قرآنی نسل آینده را آشنا کرد

شناسه : 11535 04 فوریه 2018 - 8:29 200 بازدید

تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی در همایش “انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی” اظهار داشت: اگر می‌خواهیم اخلاق و رفتار پیامبر اکرم (ص) را بشناسیم و عمل کنیم، می شود همان مباحثی که در قرآن کریم وجود دارد. به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در  این همایش که در سالن آمفی تئاتر شهرداری تبریز […]

قرآن خاصیت اخلاقی، رفتاری دارد و باید با تربیت قرآنی نسل آینده را آشنا کرد
پ
پ


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی در همایش “انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی” اظهار داشت: اگر می‌خواهیم اخلاق و رفتار پیامبر اکرم (ص) را بشناسیم و عمل کنیم، می شود همان مباحثی که در قرآن کریم وجود دارد.

به گزارش تبریز ما، مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در  این همایش که در سالن آمفی تئاتر شهرداری تبریز برگزار شد، افزود: قرآن خاصیت اخلاقی، رفتاری دارد و باید با تربیت قرآنی نسل آینده را آشنا کرد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در قرآن کریم خداوند متعال سرنوشت دو پیامبر اولوالعزم را به بانوان گره زد است.

خدابخش ضمن اشاره بر اینکه نتیجه عمل به قرآن آرامش قلب است، تاکید کرد: آرامش بشر فقط با ذکر خداوند است و آرامش های دیگر مقطعی بوده و تداوم ندارند.

وی افزود: نه تنها مشاور بلکه باید معاونت های ادارات نیز از بانوان باشند متاسفانه سابقه کاری بانوان استان کم است و در عرض یکماه گذشته از بیش از ۱۰بانو مصاحبه کرده ام و علی رغم باهوشی سابقه مناسب کار ندارند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.