حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات سم‌پاشی درختان و فضای سبز تبریز آغاز می‌شود

شناسه : 11972 25 فوریه 2018 - 7:03 322 بازدید

تبریز ما: عملیات سم پاشی درختان و فضای سبز سطح شهر با هدف مقابله و مبارزه با آفات توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز طی روزهای آتی آغاز می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، عملیات سم‌پاشی درختان به منظور کنترل […]

عملیات سم‌پاشی درختان و فضای سبز تبریز آغاز می‌شود
پ
پ


تبریز ما: عملیات سم پاشی درختان و فضای سبز سطح شهر با هدف مقابله و مبارزه با آفات توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز طی روزهای آتی آغاز می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، عملیات سم‌پاشی درختان به منظور کنترل جمعیت آفات و بیماری‌ها، کاهش هزینه ها ، کاهش مصرف سموم در سم‌پاشی های سال ۹۷، کاهش آثار سوء سموم بر روی درختان و افزایش شادابی درختان در فصل رشد انجام می‌شود.

سم‌پاشی زمستانه یا پیش بهاره یکی از مهمترین اقدامات برای درختان در فصل زمستان است چراکه زمستان زمان مناسبی جهت انجام اقداماتی است که انجام آنها موجب کم شدن خسارت آفات در بهار و تابستان و همچنین کاهش نیاز به سم پاشی در این فصل می‌گردد.

از جمله مزایای سمپاشی زمستانه درختان می توان به موارد زیر اشاره کرد: برخی از آفات و بیماری‌ها فقط با سمپاشی زمستانه قابل کنترل هستند، مقدار سم مصرفی برای پوشش کامل درختان کمتر است و سم رسانی به تمام اندام‌های درخت امکانپذیر بوده و به آسانی انجام می‌گیرد، به دلیل عدم وجود برگ و اندام‌های گل درختان کمتر آسیب می‌بینند، با یک سم‌پاشی زمستانه خوب و دقیق می‌توان از چندین سمپاشی بعدی در فصل بهار و تابستان جلوگیری کرد.

خاطرنشان می‌شود، شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه موارد نیازمند به سمپاشی زمستانه، جهت بررسی و رسیدگی هر چه سریع تر توسط عوامل فضای سبز لطفا با شماره تلفن ۳۳۸۶۱۷۵۷ روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز تماس گیرند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.