حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لایروبی سراسری کانال ها و آبروها با هدف جلوگیری از آبگرفتگی و آلودگی های زیست محیطی

شناسه : 12993 22 آوریل 2018 - 6:28 208 بازدید

تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار منطقه چهار گفت: به منظور جلوگیری از طغیان آب و آلودگی های زیست محیطی، برنامه سراسری لایروبی کانال ها و آبروهای سطح حوزه اجرا می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، یعقوبی با بیان این خبر افزود: لایروبی و پاکسازی کانال‌ و جوی […]

لایروبی سراسری کانال ها و آبروها با هدف جلوگیری از آبگرفتگی و آلودگی های زیست محیطی
پ
پ


تبریز ما: معاون خدمات شهری شهردار منطقه چهار گفت: به منظور جلوگیری از طغیان آب و آلودگی های زیست محیطی، برنامه سراسری لایروبی کانال ها و آبروهای سطح حوزه اجرا می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، یعقوبی با بیان این خبر افزود: لایروبی و پاکسازی کانال‌ و جوی های محدوده منطقه در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندی و جلوگیری از بروز آب گرفتگی و انتشار بوی نامطبوع صورت می پذیرد.

وی در خصوص هدف لایروبی انهار و کانال های آب بیان داشت: پاکسازی انهار و کانال ها از ضایعات به منظور پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی از جمله اهداف این عملیات است.

معاون خدمات شهری شهردار منطقه 4 از شهروندان خواست در ایجاد شهری پاک و زیبا شهرداری را یاری و از تخلیه ضایعات و پسماندها در کانال ها و جوی‌ ها خودداری کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.