حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح بازپیرایی فضاهای شهری در تبریز کلید می‌خورد

شناسه : 11382 30 ژانویه 2018 - 7:47 217 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز پرداختن به موضوع بازپیرایی وضع موجود را یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه زیباسازی شهری دانست. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: این اقدام بر […]

طرح بازپیرایی فضاهای شهری در تبریز کلید می‌خورد
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز پرداختن به موضوع بازپیرایی وضع موجود را یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه زیباسازی شهری دانست.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: این اقدام بر اساس مطالعات و پیمایش‌های میدانی انجام یافته از سوی کارشناسان این مجموعه انجام می‌شود.

مدبر ادامه داد: بازپیرایی میادین شهر، بدنه و جداره‌های شهری، خیابانها و سایر فضاهای شهری از قابلیت این طرح قلمداد می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس، در نظر داریم ضمن هماهنگی و انسجام عمل با مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز، نسبت به اجرای فاز به فاز طرح بازپیرایی فضاهای شهری اقدام کنیم.

مدبر همچنین با تاکید بر نقاط مثبت کمیته تخصصی سیما و منظر شهری تبریز که متشکل از صاحب‌نظران و متخصصان دانشگاهی و مجموعه شهر و شهرداری تبریز است، گفت: نظر این کمیته تخصصی به عنوان پشتوانه علمی و تجربی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در تمامی طرح و برنامه های این سازمان مدنظر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز خاطرنشان کرد: همچنین بهره‌گیری از تخصص و تجربه این متخصصان در خصوص طرح بازپیرایی فضاهای شهری نیز لحاظ می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.