حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افتتاح موزه تبریز در باکو همزمان با هفته فرهنگی در باکو

شناسه : 12701 08 آوریل 2018 - 9:25 269 بازدید

تبریز ما: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تبریز از افتتاح موزه تبریز در باکو همزمان با هفته فرهنگی در باکو خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت توسعه شناخت مردم به ویژه در کشورهای همسایه، «هفته فرهنگی […]

افتتاح موزه تبریز در باکو همزمان با هفته فرهنگی در باکو
پ
پ


تبریز ما: معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تبریز از افتتاح موزه تبریز در باکو همزمان با هفته فرهنگی در باکو خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت توسعه شناخت مردم به ویژه در کشورهای همسایه، «هفته فرهنگی تبریز در شهرهای باکو و گنجه جمهوری آذربایجان» برگزار خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از تلاش ارزشمند رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان افزود: این برنامه در راستای معرفی فرهنگ و هنر شهر تبریز، پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ برگزار می شود تا زمینه ساز آشنایی مردم این کشور با گوشه ای از فرهنگ و هنر و تاریخ شهر و کشورمان را فراهم آورد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه این هفته های فرهنگی در دهه آخر اردیبهشت ماه در شهرهای باکو و گنجه برگزار می‌شود، گفت: معرفی چهره های فرهنگی، ادبی و تاریخی تبریز در این شهرها که زمینه های مشترک دینی و تاریخی و فرهنگی فراوانی با آنها داریم، زمینه ساز معرفی نگاه هنرمندانه تلاشگران فرهنگی کشورمان خواهد بود.
حمیدی ابراز امیدواری نمود با همت شهرداری تبریز و همچنین بازوی اجرایی فعالیتهای فرهنگی خانواده بزرگ شهرداری تبریز در سازمان فرهنگی هنری شهرداری، همچنین با مشارکت بخشهای دولتی و خصوصی مرتبط با فعالیتهای فرهنگی شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر و اثربخش تر این برنامه برای معرفی جاذبه ها و توانمندی های شهرمان به ویژه در سال 2018 باشیم.

گفتنی است؛ برنامه‌های متنوع این رویداد فرهنگی و هنری شامل افتتاح موزه تبریز در باکو ،نمایشگاه نگارگری سبک تبریز و مینیاتور، سوغات و خوراکی های سنتی، نمایشگاه عکس تبریز، اجرای برنامه های هنری و موسیقی سنتی، نمایشگاه صنایع دستی و اکران فیلم های مستند از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری شهر تبریز خواهد بود و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل میراث فرهنگی استان، حوزه هنری، صدا و سیمای استان و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.