حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حل مشکلات محیط زیستی باید مورد توجه همه دستگاهها باشد

شناسه : 9953 24 دسامبر 2017 - 5:59 172 بازدید

تبریز ما: محمد اشرف نیا در جلسه امروز شورای شهر تبریز با بیان اینکه حل مشکلات زیست محیطی باید مورد توجه همه دستگاه باشد، افزود: اگر در جایی اشتباهی داشته ایم باید قبول کنیم اگر در این مسیر حرکت نکنیم مشکلات کشور و شهر حل نمی شود. به گزارش تبریز ما، محمد اشرف نیا، عضو […]

حل مشکلات محیط زیستی باید مورد توجه همه دستگاهها باشد
پ
پ


تبریز ما: محمد اشرف نیا در جلسه امروز شورای شهر تبریز با بیان اینکه حل مشکلات زیست محیطی باید مورد توجه همه دستگاه باشد، افزود: اگر در جایی اشتباهی داشته ایم باید قبول کنیم اگر در این مسیر حرکت نکنیم مشکلات کشور و شهر حل نمی شود.

به گزارش تبریز ما، محمد اشرف نیا، عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: باید از اقداماتی که در حوزه محیط زیست انجام شده تشکر کرد و در اقداماتی که مورد نیاز است از نظرات کارشناسان استفاده کنیم.

اشرف نیا تصریح کرد: باید مردم آرامش و خدمات را احساس کنند الان ما مشکل محیط زیست را داریم و در ارائه آمارها باید از مراکز دانشگاهی استفاده کنیم اما گاها برخی مسائل عجیب و غریبی مطرح می شود.

وی گفت: سازمان محیط زیست کشور در سال ۸۲ با همکاری بانک جهانی در راستای پروژه زیست محیطی نسبت به خرید و نصب ۴۴ ایستگاه آلودکی ۴ شهر اقدام کرده است که در بین این ۴ شهر تبریز وجود ندارد.

اشرف نیا با اشاره به اینکه در سال ۸۶ تعداد ۶ ایستگاه سنجش آلودگی از محل اعتبارات ملی خرید و نصب شده است افزود: تمامی کارخانجات آماده احداث فضای سبز هستند اما زیرساخت آب و برق و راه که جز وظایف دولت است مسئله است.

وی بیان کرد: در سال ۸۶ مجموعه ۵۶۷۲ هکتار در اختیار عینالی برای جنگلکاری گذاشته شده است بهترین جا برای حضور بخش خصوصی برای ایجاد فضای سبز است.

اشرف نیا گفت: ۲ هزار هکتار پارک طبیعت در تبریز وجود دارد که قسمتی از آن هنوز فضای سبز نشده است میتوان فضای سبز ایجادکرد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه به جای کمربند سبز تبریز در حال حاضر کاراژهای ماشین ساخته شده است گفت: هر روز کوه را کنده و کاراژسازی می کنند و کسی جلودار نیست.

وی تصریح کرد: طرح جامع کاهش آلودگی هوای تبریز در سال ۸۹ تصویب شده است و برای این مسئله ۵۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و محل اعتبار مشخص شده است اما اجرا نمی شود باید قدم هایی برداریم که مشکلات مردم در ارتباط با حمل و نقل آب هوا و هوای پاک با زمانبندی حل شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.