حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اهدای پرچم مرقد مطهرحضرت علی (ع) به شهردار تبریز

شناسه : 13151 25 آوریل 2018 - 14:00 277 بازدید

تبریز ما: پرچم مرقد مطهر امیر المومنین علی (ع) به شهردار تبریز در جریان آغاز رسمی رویداد بزرگ تبریز 2018 و کسب عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی اهدا شد. به گزارش تبریز ما، پرچم مرقد مطهر امیر المومنین علی (ع) به مدت یکسال بر روی قبر مطهر پوشیده می شود و پس از یک سال […]

اهدای پرچم مرقد مطهرحضرت علی (ع) به شهردار تبریز
پ
پ

تبریز ما: پرچم مرقد مطهر امیر المومنین علی (ع) به شهردار تبریز در جریان آغاز رسمی رویداد بزرگ تبریز 2018 و کسب عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی اهدا شد.

به گزارش تبریز ما، پرچم مرقد مطهر امیر المومنین علی (ع) به مدت یکسال بر روی قبر مطهر پوشیده می شود و پس از یک سال  به افراد بسیار مورد احترام اهدا می شود.

شهردار تبریز در دیدار خود با جعفر بغدادی معاون خدمات و زید عبدالحسین یوسف سانی مدیر تشریفات خارجی حرم مطهر حضرت علی (ع) در شهر نجف با اشاره به اینکه یکی از برکات مراسم رویداد تبریز 2018 فرصت دیدار با خادمان حرم حضرت علی است، گفت: عشق مولا علی در رگ و خون تمام تبریزی ها جاریست.

مهندس ایرج شهین باهر در این دیدارافزود: زیارت مرقد مطهر ائمه اطهار به ویژه حضرت علی اوج آرزوی همه شیعیان از جمله مردم آذربایجان و تبریز است به طوری که اگر بارها به زیارت این مکان مقدس مشرف شوند، باز هم شوق و آرزوی دوباره دارند.

شهردار تبریز تاکید کرد: ما همه خادم مولا علی هستیم و هر خدمتی از دست ما بر می آید در خدمت آستان مقدس امیر المومنین خواهیم بود

مدیر تشریفات خارجی حرم مطهر حضرت علی (ع) در شهر نجف در دیدار خود با شهردار تبریز ضمن اظهار خوشحالی برای حضور خود در تبریز این شهر را شهری توسعه یافته از نظر اقتصادی دانست.

زید عبدالحسین یوسف سانی یادآور شد تبریز نخستین پایتخت تشیع در جهان اسلام بوده به طوری که پانصد سال پیش نخستین پایتخت شیعی ذر این شهر بنا نهاده شده است.

وی اظهار داشت: نجف و مرقد حضرت علی مرکز هدایت محبان آن حضرت اهل بیت است و خرسندی از اینکه بر خلاف اراده دشمنان شیعیان ایران و عراق در سایه برکات ائمه اطهار به ید واحد بدل شده اند.

وی با اشاره به حضور هیات های مذهبی مختلف از کشور های اسلامی عزادارن و عاشقان اهل بیت آذربایجان به ویژه تبریز را برجسته اعلام کرد و گفت: موکب هیات آذربایجان به مهمان دائمی حرم حضرت علی بدل شده است

گفتنی است در این جلسه موضوع احداث و راه اندازی دستگاه قالی شویی احداث پارک در اطراف حرم و برخی خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.