حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بی‌مقدار: میزبانی مطلوب از «تبریز ۲۰۱۸» مستلزم وجود فرمانده و برنامه‌ای دقیق است

شناسه : 8191 06 نوامبر 2017 - 4:32 203 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که میزبانی مطلوب از رویداد گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» مستلزم وجود فرمانده و برنامه‌ای دقیق است. شهاب الدین بیمقدار  افزود: مسئولان مربوطه باید اطلاعات صحیحی از رویداد تبریز 2018 به مردم ارایه دهند تا مردم نیز در این زمینه پای کار […]

بی‌مقدار: میزبانی مطلوب از «تبریز ۲۰۱۸» مستلزم وجود فرمانده و برنامه‌ای دقیق است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که میزبانی مطلوب از رویداد گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» مستلزم وجود فرمانده و برنامه‌ای دقیق است.

شهاب الدین بیمقدار  افزود: مسئولان مربوطه باید اطلاعات صحیحی از رویداد تبریز 2018 به مردم ارایه دهند تا مردم نیز در این زمینه پای کار آمده و نقش آفرینی کنند؛ به عنوان مثال مردم می‌توانند از طریق به اشتراک گذاشتن فیلم و تصاویری از جاذبه‌های گردشگری تبریز در فضای مجازی، ضمن تبلیغ تبریز به جهانیان، زمینه‌ساز جذب گردشگر باشند. 
  وی با بیان این‌که مشکل زیربنایی در تبریز نداریم، عنوان کرد: مردم می‌توانند به منظور نقش آفرینی در رویداد گردشگری تبریز 2018، در خانه‌های خود از گردشگران میزبانی کنند؛ البته این امر به اخذ مجوزات و پشت سر گذاشتن مراحل قانونی نیاز دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بهره‌گیری واحدهای اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از منابع صندوق توسعه‌ی ملی، بیان کرد: 30 درصد درآمد نفتی کشور به صندوق توسعه‌ی ملی واریز می‌شود؛ از این‌رو سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و واحدهای اقتصادی می‌توانند به منظور بهبود وضعیت اقتصادی‌شان از منابع این صندوق استفاده کنند.
بی‌مقدار همچنین از استفاده نکردن واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی از منابع صندوق توسعه‌ی ملی انتقاد کرد.
وی با تاکید بر این‌که باید راه بخش خصوصی را هموار کنیم، گفت: 85 درصد اقتصاد کشور دولتی است و تنها 15 درصد آن در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و اکثر شرکت‌های اقتصادی به شکل واحدهای کوچک است؛ معتقدم واحدهای اقتصادی کوچک جایگاهی در اقتصاد جهان ندارند. 
وی با تأکید بر این‌که  باید بازار را به سمت خرید و فروش الکترونیکی سوق دهیم، اظهار کرد: با کشورهای خارجی در خصوص خرید و فروش الکترونیکی روابط محدودی داریم که ضرورت دارد خودمان را به سمت تکنولوژی روز دنیا سوق دهیم. 
بی‌مقدار همچنان در ادامه‌ی سخنانش با بیان این‌که آیین نامه‌های برنامه ششم توسعه بعد از هشت ماه هنوز ابلاغ نشده است، اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه راهکارهایی جهت اجرای برنامه‌ها ارائه شده است که طی جلسه‌ای با حضور سخنگوی دولت از اعلام نشدن آیین ‌نامه‌های برنامه ششم توسعه انتقاد کردم./ ایسنا

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.