حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری تور تبریزگردی رایگان در روز جهانی گردشگری

شناسه : 6780 26 سپتامبر 2017 - 10:05 181 بازدید

[ad_1] تبریز ما: به مناسبت روز جهانی گردشگری و همزمان با رایگان بودن موزه ها در سراسر کشور، اتوبوس های تبریزگردی به صورت رایگان در اختیار شهروندان خواهد بود. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز همزمان با روز جهانی گردشگری و با توجه به رایگان بودن موزه […]

برگزاری تور تبریزگردی رایگان در روز جهانی گردشگری
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: به مناسبت روز جهانی گردشگری و همزمان با رایگان بودن موزه ها در سراسر کشور، اتوبوس های تبریزگردی به صورت رایگان در اختیار شهروندان خواهد بود.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز همزمان با روز جهانی گردشگری و با توجه به رایگان بودن موزه های کشور، اتوبوس های تبریزگردی سازمان توسعه گردشگری با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی، در مسیر گردشگری بافت تاریخی به صورت رایگان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

این اقدام در راستای آشنایی بیشتر شهروندان با موزه ها و اماکن گردشگری شهرمان انجام می شود.

شهروندان تبریزی میتوانند از مبدا چهار راه شهید بهشتی و در ساعت 9 صبح الی 13 ظهر حضور بافته و از اتوبوس های تبریزگردی که برای این منظور در نظر گرفته شده اند استفاده کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.