حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح ساماندهی مشاغل آلاینده شهری در تبریز به اجرا در می آید

شناسه : 8642 16 نوامبر 2017 - 5:25 190 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از ساماندهی مشاغل آلاینده در تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، جواد صدیقی با اشاره به اقدامات انجام گرفته سازمان در خصوص ساماندهی مشاغل گفت : یکی از وظایف اصلی این سازمان انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده از سطح شهر و […]

طرح ساماندهی مشاغل آلاینده شهری در تبریز به اجرا در می آید
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از ساماندهی مشاغل آلاینده در تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما، جواد صدیقی با اشاره به اقدامات انجام گرفته سازمان در خصوص ساماندهی مشاغل گفت : یکی از وظایف اصلی این سازمان انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده از سطح شهر و ساماندهی آن ها در خارج از محل سکونت شهروندان است.

صدیقی گفت: درهمین راستا طرح مطالعات اولیه احداث مجتمع های صنفی شروع شده و در همین زمینه مکاتبات لازم  با مناطق 10 گانه نسبت به تحویل مکان های مورد نظر در سطح حوزه هر منطقه انجام شده که با همکاری دستگاه های مرتبط به مرحله اجرایی خواهد رسید.

وی افزود : هدف از ایجاد این طرح ساماندهی و استقرار خودرو های حامل مصالح ساختمانی ، جلوگیری از توقف آن ها در معابر شهری است که سبب مزاحمت های فراوانی از جمله ترافیک می گردد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در پایان سخنانش اعلام کرد : امیدواریم با خروج اینگونه مشاغل از سطح شهر و محل سکونت شهروندان گامی موثر در بهبود سیمای شهر و کاهش آلاینده های زیست محیطی ، بصری ، صوتی برداریم  . 
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.