حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عنوان« برتر» هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل به شهرداری تبریز رسید

شناسه : 10389 03 ژانویه 2018 - 17:40 234 بازدید

[ad_1] تبریز ما: تندیس و لوح برتر بزرگترین رویداد مدیریت شهری کشور توسط مدیرکل دفتر هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به غرفه تبریز ۲۰۱۸، اهدا شد.  به گزارش تبریز ما: یوسف نوروزی معاون اداره کل روابط عمومی و بين الملل شهرداری تبریز با اعلام این خبر، اظهار داشت: شهرداری تبریز […]

عنوان« برتر» هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل به شهرداری تبریز رسید
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: تندیس و لوح برتر بزرگترین رویداد مدیریت شهری کشور توسط مدیرکل دفتر هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به غرفه تبریز ۲۰۱۸، اهدا شد. 

به گزارش تبریز ما: یوسف نوروزی معاون اداره کل روابط عمومی و بين الملل شهرداری تبریز با اعلام این خبر، اظهار داشت: شهرداری تبریز عنوان«برتر» هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل در حوزه «گردشگری» و «تبلیغات و امور بین الملل» از سوی برگزارکنندگان هشتمین نمایشگاه ملی شهر ایده آل انتخاب شد.

مسئول غرفه تبریز ۲۰۱۸ شهرداری در نمایشگاه شهر ایده آل افزود: شهرداری تبریز با حضور پرتوان خود سعی در شناساندن هر چه بهتر ظرفیتهای گردشگری کهن شهر تبریز در سال ۲۰۱۸ داشت و با این عنوان می توان گفت در حد مطلوب توانسته است در این نمایشگاه به وظیفه خود جامه عمل بپوشاند. 

وی یادآور شد: نمایشگاه شهر ایده آل فرصتی مغتنمی شد تا جاذبه های گردشگری تبریز به صورت شایسته معرفی شود و حضور در این نمایشگاه برای تبریز ۲۰۱۸ شروع خوبی بود.

نوروزی همچنین خاطر نشان کرد: توفیق حضور در این نمایشگاه ارزشمند با دستور مستقیم شهردار تبریز و پی گیری های جدی مدیر کل روابط عمومی و بین الملل  شهرداری تبریز به انجام رسید و امید است در سال ۲۰۱۸ با عزم همگانی تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را بیشتر از گذشته برای گردشگران داخلی و خارجی بشناسانیم. 

در متن لوحی که توسط احمدی مدیر کل خدمات شهری سازمان شهرداری ها به مسوول غرفه تبریز اهدا شد خطاب به شهردار تبریز آورده شده است:انتخاب تبریز بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ نه تنها افتخاری بزرگ برای این کهن شهر و نقطه عطفی برای مدیریت سختکوش و متعهد آن است، بلکه پیام آور غنای تاریخ،فرهنگ و تمدن ایران زمین و نویدبخش اعتلای نام و آوازه این سرزمین در سطح بین المللی و جهانی است. توفیقات بین المللی تبریز در حوزه های مختلف علی الخصوص «گردشگری» مشهود و ملموس بوده است. 

همچنین در بخش دیگر نیز از حضور مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل؛ و حضور شهردار تبریز در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل قدردانی و عنوان شده است: با توجه به فعالیت های ارزشمند این مجموعه غرفه شهرداری تبریز را بعنوان مقام اول هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل معرفی می نماییم.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.