حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جایگاه استانی و کشوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز شاهد ارتقاء چشمگیری بوده است

شناسه : 11281 27 ژانویه 2018 - 4:54 404 بازدید

[ad_1] تبریز ما: اعضای شورای اسلامی کلان شهر تبریز به همراه شهردار تبریز  با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ازعملکرد دانشگاه در حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی و حوزه دانشجویی فرهنگی و اجتماعی اطلاع یافتند. به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان در این جلسه با تشکر از […]

جایگاه استانی و کشوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز شاهد ارتقاء چشمگیری بوده است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: اعضای شورای اسلامی کلان شهر تبریز به همراه شهردار تبریز  با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ازعملکرد دانشگاه در حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی و حوزه دانشجویی فرهنگی و اجتماعی اطلاع یافتند.

به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان در این جلسه با تشکر از دکتر صومی بیان نمود، با حضور دکتر صومی درکسوت ریاست دانشگاه جایگاه استانی و کشوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز شاهد ارتقائ چشمگیری بوده است چه از نظر علمی، آموزشی و پژوهشی و چه از نظر تجهیزات پزشکی و عمرانی.
مهندس ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز در این جلسه با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شهرداران مناطق در تامین سلامت  با تمام توان در کنار دانشگاه خواهد ایستاده تاکید کرد تمام سیاستهای شهرداری و دانشگاه در خدمت به همشهریان و تامین سلامت آنان همسو بوده و خواهد بود.
فریدون بابایی اقدم عضو شورای شهر تبریز گفت در کنار اقدامات عمرانی دانشگاه ، کارنامه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تحقیقات وفناوری و دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی نیز درخشان و ستودنیست.
ایشان افزود من وقتی دکتر صومی را میبینم که با تمام توان برای پیشبرد اهداف نظام سلامت استان و رشد همه جانبه علمی و فیزیکی و فرهنگی دانشگاه تلاش میکنند بسیار خوشحال میشوم و آرزو میکنم کاش تمام مسیولین دستگاهها چنین سعی و کوششی داشته باشند. در ادامه به مطالبات پرستاران و لزوم ایجاد همراه سراهای شهر اشاره کردند. که دکتر صومی از حل مشکل مطالبات پرستاران کشور تاپایان سال خبر داد ودر خصوص همراه سرا نیز اقدامات قبلی و آتی دانشگاه تشریح گردید.     سونیا اندیش عضو دیگر شورای شهر تبریز با تقدیر از اقدامات دانشگاه در امر پایش در مراکز ازفعالیتهای دانشگاه در امر تحول خدمات بهداشتی و درمانی در نواحی کم برخوردار تشکرو از اقدام دانشگاه در نظارت بر گرم خانه های حاشیه شهر ابراز خرسندی کرد واظهار نمود ؛ دکتر صومی بی سر و صدا و بی ادعا در این امور فعالیت ارزنده ای دارند .ایشان در ادامه کمک همه دستگاهها برای ایجاد شیلتر زنانه در شهر را خواستار شده و تاکید کرد در این راه به کمک و تجارب دانشگاه علوم پزشکی نیاز خواهد بود   محمد حسین صومی دراین دیدار با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه شهرداری وشورای شهر در مدیریت شهری، حوزه تامین سلامت شهر و حوزه عمرانی سلامت، همپوشانی و وظایف مشترک دارند؛ همکاری بیشتر از پیش برای تامین سلامت شهروندان در کلانشر تبریز را خواستار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این دیدار بیان نمود؛ به لحاظ قدمت دانشگاه علوم پزشکی تبریز بعد از دانشگاه تهران دومین دانشگاه کشور بوده و تاسیس آن به سال ۱۳۲۶ برمی گردد و ما امسال شاهد گرامیداشت هفتادمین سال تاسیس آن خواهیم بود. این دانشگاه با دارا بودن ۱۸ دانشکده و ۳۰ مرکز تحقیقاتی ویک پژوهشگاه جامع و ۳ پژوهشکده و ۱۰۰۰ نفرعضوهیات علمی در بهداشت و درمان و آموزش و پژوهش در کشور از دانشگاههای بی رقیب است. ایشان درخشش سالهای اخیر در عرصه پژوهش و احراز رتبه ۳ کشوری را از جمله افتخارات دانشگاه عنوان نمود و افزود ۴ نفر از اساتید این دانشگاه از یک درصد دانشمندان برتر بین المللی هستند.
   در ادامه این جلسه صمیمی اعضای شورای شهر تبریز و شهردار کلانشر تبریز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، دانشجویی فرهنگی و اجتماعی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تشکرنموده و اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در تامین سلامت همشهریان عزیز کردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.