حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تئاتر تبریز صاحب خیابان شد

شناسه : 12035 28 فوریه 2018 - 8:25 541 بازدید

 تبریز ما: مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز مصوبات آخرین جلسه شورای نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی کلانشهر تبریز را تشریح کرد. به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده از تغییر نام خیابان خاقانی شمالی به خیابان تئاتر خبر داد و گفت: به پاس قدمت بیش از یکصدو سی […]

تئاتر تبریز صاحب خیابان شد
پ
پ


 تبریز ما: مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز مصوبات آخرین جلسه شورای نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی کلانشهر تبریز را تشریح کرد.

به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده از تغییر نام خیابان خاقانی شمالی به خیابان تئاتر خبر داد و گفت: به پاس قدمت بیش از یکصدو سی ساله هنرهای نمایشی و تئاتر در تبریز، خیابان خاقانی شمالی که محل استقرار قدیمی ترین مرکز تئاتر کشور است به نام خیابان تئاتر نامگذاری شد.

 وی افزود: در آخرین جلسه شورای نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی کلانشهر تبریز که با حضور تمامی اعضا تشکیل شده بود تصمیماتی در خصوص نامگذاری و بررسی اسامی برخی محلات و مناطق شهر اتخاذ شد.

حاجی زاده افزود: در این جلسه علاوه بر علاوه بر نامگذاری خیابان خاقانی شمالی نیز به نام خیابان تئاتر تبریز، مرکز همایش های بین المللی تبریز به نام استاد تبریز ما نامگذاری شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز افزود: از دیگر مصوبات جلسه شورای نامگذاری، تعیین اسامی معابر کوی گلستان واقع در جنوب غربی پل سرداران فاتح را نیز می‌توان اشاره کرد.

 وی افزود: تصویب تغییر نام کوی پارس واقع در خیابان طالقانی به نام شهید مدافع حرم حامد جوانی نیز از دیگر مصوبات جلسه اخیر کمیسیون نامگذاری شورای نامگذاری بود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: یکی دیگر از مصوبات جلسه اخیر شورای نامگذاری کلانشهر تبریز، نامگذاری پل غیر همسطح واقع در اتوبان پاسداران در تقاطع کوی نصر به ولیعصر 2 ، به نام تقاطع غیر همسطح ولیعصر (عج) بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.