حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کارتونیست تبریزی داور نمایشگاه بین المللی کارتون یونان شد

شناسه : 9124 29 نوامبر 2017 - 5:20 256 بازدید

[ad_1] تبریز ما: لیلا علائی کارتونیست تبریزی در جمع پنج داور نمایشگاه بین المللی کارتون یوموتوس یونان ۲۰۱۷ قرار گرفت. به گزارش تبریز ما، این نمایشگاه بین المللی معتبر کارتون سالانه در کشور یونان برگزار می شود و در آن تعداد زیادی از هنرمندان عرصه کارتون شرکت می کنند. در نمایشگاه امسال۱۷۵کارتونیست از ۴۵ کشور […]

کارتونیست تبریزی داور نمایشگاه بین المللی کارتون یونان شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: لیلا علائی کارتونیست تبریزی در جمع پنج داور نمایشگاه بین المللی کارتون یوموتوس یونان ۲۰۱۷ قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما، این نمایشگاه بین المللی معتبر کارتون سالانه در کشور یونان برگزار می شود و در آن تعداد زیادی از هنرمندان عرصه کارتون شرکت می کنند.

در نمایشگاه امسال۱۷۵کارتونیست از ۴۵ کشور دنیا ۴۵۳اثر هنری ارائه دادند که از میان آنها ۲۰۰اثر به نمایشگاه راه پیدا کرد.

در داوری نهایی این مسابقه لی جی از چین، دارکو از مونته نگرو  و سید محمد صالح رزم حسینی از ایران به ترتیب نفرات اول تا سوم شناخته شدند. همچنین احسان گنجی و جلال پیرمرز آباد به عنوان برگزیده شدند.

پیتر نوندیک ریئیس سازمان جهانی فکو، هلند، برنارد بوتون نائب رییس سازمان جهانی فکو، فرانسه- ماریانا سلا رییس دانشگاه فرهنگ رسانه ای وثبت اختراع، یونان- الکساندر لوکیسیس استاد هنر و نقاش یونان دیگر داوران این جشنواره بودند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.