حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت توجه ویژه به کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی تبریز/ سالانه 500 استعداد برتر فوتبال تبریز آموزش می بینند

شناسه : 13338 22 می 2018 - 4:09 279 بازدید

تبریز ما: در نشست کمیته استعداد یابی المپیاد ورزشی محلات تبریز بر ضرورت توجه ویژه به کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی تبریز تاکید شد. به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی در نشست کمیته استعدادیابی مسابقات فوتبال و فوتسال اظهار داشت: ما در مسابقات فوتسال که حدود 3 هزار نفر در 4 رده سنی حضور دارند، […]

ضرورت توجه ویژه به کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی تبریز/ سالانه 500 استعداد برتر فوتبال تبریز آموزش می بینند
پ
پ


تبریز ما: در نشست کمیته استعداد یابی المپیاد ورزشی محلات تبریز بر ضرورت توجه ویژه به کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی تبریز تاکید شد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی در نشست کمیته استعدادیابی مسابقات فوتبال و فوتسال اظهار داشت: ما در مسابقات فوتسال که حدود 3 هزار نفر در 4 رده سنی حضور دارند، باید استعدادها را کشف و در ادامه توسط مدارس و آکادمی ها آنها را پرورش دهیم. همچنین در مسابقات فوتبال که بعد از جام فوتسال تبریز 2018 برگزار می شود، برای حضور 600-700 تیم پیش بینی کرده ایم. علی رغم سختی ها تلاش می کنیم از تیرماه سایر مسابقات المپیاد ورزشی محلات تبریز را آغاز کنیم.

وی افزود: بحث دوم ما مربوط به مدرسه و آکادمی فوتبال است. ما 3 زمین بزرگ، 17 زمین چمن مصنوعی داریم که می خواهیم از ابتدای تیرماه مدرسه فوتبال بزرگی طراحی کنیم که با برنامه ریزی اصولی و اختصاص مربیان توانمند، ثبت نام بازیکنان و تخصیص لباس رایگان، فعالیت خود را آغاز کند.

دکتر رحیمی ادامه داد: قصد داریم در ادامه یک مربی قدرتمند خارجی را نیز برای دانش افزایی و نظارت بر مدرسه فوتبال بیاوریم تا از جمع حدود 5 هزار نفر، 500-600 نفر را توسط مربیان و کمیته استعدادیابی انتخاب کرده و مدرسه فوتبال را برای آنها دائمی کنیم تا در طول سال آموزش دیده و برای حضور در تیم های باشگاهی پرورش دهیم.

گفتنی است، در پایان این نشست مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز طی ابلاغیه‌هایی غلام کریم پور، ایوب ذلفقاری، قادر رحیم زاده، اسماعیل تقی پور، عظیم عبدالله پور، مجید زارعی، فرهاد سراجیان، غلامرضا دشن، فرهاد فخیم را به‌عنوان عضو کمیته استعدادیابی فوتبال و فوتسال سازمان ورزش شهرداری تبریز و همچنین صادق پور حسین نیز به‌عنوان مسئول این کمیته منصوب کرد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.