حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قطار نخستین  جشنواره اربعین به ایستگاه آخر نزدیک می شود

شناسه : 11882 19 فوریه 2018 - 8:45 227 بازدید

تبریز ما: جشنواره اربعین که به همت رادیو برونمرزی تبریز برگزار شده است به مراحل پایانی خود نزدیک می شود. رادیو برونمرزی آذری تبریز در مهرماه  1396  شمسی مصادف با ماه محرم 1439 قمری، اقدام به برگزاری اولین جشنواره بین المللی اربعین کرد که آثار قابل توجهی در سه بخش شعر، پادکست ادبی، نغمه های […]

قطار نخستین  جشنواره اربعین به ایستگاه آخر نزدیک می شود
پ
پ

تبریز ما: جشنواره اربعین که به همت رادیو برونمرزی تبریز برگزار شده است به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.

رادیو برونمرزی آذری تبریز در مهرماه  1396  شمسی مصادف با ماه محرم 1439 قمری، اقدام به برگزاری اولین جشنواره بین المللی اربعین کرد که آثار قابل توجهی در سه بخش شعر، پادکست ادبی، نغمه های دینی و در چهار موضوع اربعین سید الشهدا (ع)، زیارت اربعین، مراسم پیاده روی اربعین و سرزمین کربلا به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره که از کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه، ایران و برخی کشورهای اروپایی هستند، توسط هیئت انتخاب داوری اولیه گردید که از میان نزدیک به سیصد اثر دریافتی ده درصد آثار به مرحله داوری نهایی راه یافتند.
اعضای هیئت انتخاب متشکل ازمجید عبدالله زاده، مهدی نعلبندی، ابولفضل علایی، مهداد کرباسی و تبریز ما شفیعی بودند.

هیئت انتخاب اولین جشنواره بین المللی اربعین، در مورخ 15 بهمن ماه به کار خود خاتمه داد و آثار منتخب به مرحله داوری نهایی راه پیدا کردند. بلافاصله هیئت داوران این جشنواره کار خود را آغاز کردند که اعضای این هیئت را کارشناسانی از ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه تشکیل می دهند:

⬅️ بخش شعر :
ابراهیم اقبالی
مصطفی قلیزاده علیار
رسول اسمعیل زاده
ترلان قلی اف (از جمهوری آذربایجان)

⬅️ بخش پادکست رادیویی :
مجید عبدالله زاده
احمد جانسیز (از ترکیه) 
سید سعید تهامی
مهدی نعلبندی

⬅️ بخش نغمه های دینی :
مهداد کرباسی
شاهرخ پناهی فرد
قادر رودکیان
ائلشن خزر (از جمهوری آذربایجان)

برگزیدگان نخستین جشنواره بین المللی اربعین، در مراسم اختتامیه معرفی و از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد. زمان و مکان مراسم اختتامیه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.