حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بخش خصوصی برای معرفی بیشتر رویداد تبریز۲۰۱۸ دست به کار می شود

شناسه : 10313 02 ژانویه 2018 - 4:37 216 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: بخش خصوصی تبریز برای معرفی بیشتر رویداد تبریز۲۰۱۸ دست به کار می شود. به گزارش  تبریز ما به نقل از مهر، عصر دوشنبه جلسه هم اندیشی رویداد تبریز ۲۰۱۸ در نخستین روز از سال میلادی جدید با حضور محمدرضا نعمت زاده رئیس افتخاری […]

بخش خصوصی برای معرفی بیشتر رویداد تبریز۲۰۱۸ دست به کار می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: بخش خصوصی تبریز برای معرفی بیشتر رویداد تبریز۲۰۱۸ دست به کار می شود.

به گزارش  تبریز ما به نقل از مهر، عصر دوشنبه جلسه هم اندیشی رویداد تبریز ۲۰۱۸ در نخستین روز از سال میلادی جدید با حضور محمدرضا نعمت زاده رئیس افتخاری تبریز ۲۰۱۸، استاندار آذربایجان‌شرقی و صاحبان صنایع در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

صمد حسن زاده در این جلسه با بیان اینکه باید برای تبریز۲۰۱۸ و استفاده از این رویداد تلاش کنیم، افزود: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای کمک به رویداد تبریز ۲۰۱۸ آماده هستند.

وی سپس با بیان اینکه برای برگزاری این رویداد باید چند پروژه ملی برای اجرا در استان تهیه کرد، ادامه داد: مسئولان برگزاری این رویداد باید برنامه ریزی کرده و به بخش خصوصی برنامه ارایه دهند.

وی گفت: اتاق بازرگانی تبریز در راستای این رویداد ملی از روسای اتاق های بازرگانی، معاونان و وزرای اقتصاد ۸ کشور اسلامی برای شرکت در همایش معرفی تبریز ۲۰۱۸ دعوت کرده است.

 

۱۰۸ پروژه برای اجرا طی ۴ سال آینده در تبریز۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: ۱۰۸ پروژه برای اجرا طی ۴ سال آینده در تبریز۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

مرتضی آبدار با بیان اینکه برنامه پیش رویداد تبریز ۲۰۱۸، ۱۴ دی ماه سال جاری با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می شود، گفت: سیاه نمایی و زیر سوال بردن، اقدامات انجام یافته نه تنها کمکی به پیشرفت امور نخواهد کرد، بلکه موجبات دلسردی مردم و فعالان این عرصه خواهد شد.

وی سپس با اشاره به اینکه رویداد تبریز ۲۰۱۸ در کنار جام جهانی روسیه از مهمترین رویدادهای سال جدید میلادی است، ادامه داد: این رویداد فرصت طلایی برای معرفی تبریز و پتانسیل های مختلف آن است.

آبدار با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ تنها با مشارکت مردم و بخش خصوص محقق خواهد شد، افزود: در دو سال گذشته اقدامات عدیده ای در بخش دولتی در راستای تبریز ۲۰۱۸ صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه وجود کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری در ستاد استانی تبریز ۲۰۱۸ نشانگر حضور فعال صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در این رویداد است، ادامه داد: باید همه مردم و مسئولان برای میزبانی شایسته از گردشگران تلاش کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.